ارز دیجیتال

بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دلار و طلا به ۵ هزار دلار خواهد رسید!

رابرت کیوساکی کریپتو را پول آینده می بیند

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، معتقد است که ارز دیجیتال آینده است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است و بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد، بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

کیوساکی در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X شنبه اشاره کرد که یک “کنفرانس عظیم رمزارز” در سنگاپور در حال برگزاری است و تاکید کرد که “بسیار هیجان انگیز” که در آن شرکت کند. این نویسنده معروف افزود: کریپتو آینده است و پول‌های فیات نان تست است.

کیوساکی مدت‌هاست که هشدار داده است که روزهای ارز فیات به شماره افتاده است. او به طور مداوم از پول های فیات، از جمله دلار آمریکا، به عنوان پول جعلی یاد می کند. از نظر او، طلا و نقره «پول خدا» هستند، در حالی که بیت کوین «پول مردم» است.

در ماه جولای، او گفت که سقوط بزرگی در راه است و پایان دلار آمریکا نزدیک است. در فوریه، این نویسنده مشهور رکود اقتصادی شدیدی را پیش‌بینی کرد که فدرال رزرو را مجبور خواهد کرد تا میلیاردها دلار پول جعلی چاپ کند. علاوه بر این، او انتظار دارد که اعتماد به دلار آمریکا از بین برود. در نتیجه، او پیش بینی کرد که تا سال ۲۰۲۵، طلا به ۵۰۰۰ دلار، نقره به ۵۰۰ دلار و بیت کوین به ۵۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

نویسنده مشهور مدت زیادی است که بیت کوین را در کنار طلا و نقره توصیه می کند. او قبلاً فاش کرده بود که یک سرمایه گذار بیت کوین است نه یک معامله گر. او همچنین گفت که بیت کوین را دوست دارد زیرا مانند طلا، نقره و نفت به عنوان کالایی طبقه بندی می شود. وی خاطرنشان کرد که اکثر توکن های رمزنگاری توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده طبقه بندی می شوند و هشدار داد که ناظر اوراق بهادار اکثر آنها را با مقررات سنگین سرکوب خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا