بدون دسته بندی

آپارتمان های منطقه ۳ تهران چند؟

منطقه ۳ تهران از محله‌های سرسبز و خوش آب و هوا تشکیل شده است و افراد زیادی متقاضی سکونت در این محله‌ها هستند. به علت وجود مراکز خرید گسترده و بافت متراکم و فشرده‌ای که دارد در روز شاهد رفت و آمد بسیاری در این منطقه هستیم.در این گزارش خانه‌های منطقه ۳ تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

برای سرمایه‌گذاری در محله ونک به سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید که با این مبلغ می‌توانید واحدی ۸۰ متری که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید. همچنین اگر برای سرمایه‌گذاری بودجه کمتری در اختیار دارید، میتوانید واحدی ۳ ساله با متراژ ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب را معادل ۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۶۲ متری در میرداماد درحالی که این واحد تک خوابه باشد و ۷ سال از ساخت این سازه گذشته باشد، قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷۰ متری در جردن که ۲۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان پرداخت کنید. اگر واحدی نوساز در جردن می‌خواهید میتوانید یک آپارتمان ۱۱۶ متری همراه با ۲ اتاق خواب را معادل ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی در قلهک که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۱۰۶ متر و ۲ اتاق خواب لازم است مبلغی معادل ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

با سرمایه‌ای معادل ۱۲ میلیارد تومان میتوانید واحدی ۱۴۵ متری که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را در محله ظفر خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر با متراژ ۱۰۵ متر که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران چند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا