بدون دسته بندی

آپارتمان های ۱۰۰ متری‌ جنوب تهران چند؟

 از آنجایی که خرید خانه در تهران جزو سخت ترین کار هاست و برای این کار سرمایه نسبتا زیادی لازم است، برای افرادی که سرمایه نسبتا کمتری دارند مناطق جنوبی تهران میتواند انتخاب خوبی باشد. در این گزارش به بررسی منازل ۱۰۰ متری جنوبی تهران پرداخته‌ایم.

واحدی ۴ ساله در منیریه با متراژ ۱۰۲ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دارد. همچنین واحدی دیگر در منیریه با متراژ ۹۳ متر و ۲ اتاق خواب، با توجه به اینکه ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی نوساز در محله شوش با متراژ ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان احتیاج دارید. اگر خانه‌ای ۳ خوابه در همین محله میخواهید، میتوانید واحدی ۱۱۰ متری را باتوجه به نوساز بودن این سازه با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۱۹ ساله در مولوی با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه‌ لازم برای خرید واحدی نوساز در جوادیه با متراژ ۱۰۴ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است. همچنین با مبلغی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان، میتوانید واحدی نوساز با ۲ اتاق خواب و متراژی معادل ۹۵ متر را در محله جوادیه خریداری کنید.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا