ارز دیجیتال

شرکت مایکرواستراتژی به‌دنبال خرید ۷۵۰ میلیون دلار بیت‌کوین

او همچنین قصد شرکت خود را برای ادامه افزودن بیت‌کوین بیشتر به ترازنامه خود با عواید فروش ۷۵۰ میلیون دلاری سهام، تایید کرده است.

مایکل سیلور در ۲ اوت با بلومبرگ در مورد اینکه چگونه تایید یک صندوق ETF بیت‌کوین تایید شده می‌تواند بر ارزش شرکتش تاثیر بگذارد، این کارآفرین آمریکایی مطمئن بود که مایکرواستراتژی همچنان می‌تواند چیزی را ارائه دهد که ETFهای بیت‌کوین نمی‌توانند آن را ارائه دهند.

شرکت مایکرواستراتژی به‌دنبال خرید ۷۵۰ میلیون دلار بیت‌کوین

او نظرات مشابهی را در جریان مصاحبه خود بیان کرد و گفت شرکت مایکرواستراتژی به‌دلیل داشتن یک استراتژی عملیاتی خاص زمانی که ETFهای نقطه‌ای بیت‌کوین وارد بازار شوند از بقیه شرکت‌ها متمایز خواهد بود.

او گفت که بیت‌کوین از زمانی که شرکت استراتژی خرید خود را در آگوست ۲۰۲۰ آغاز کرد، ۱۴۵ درصد افزایش یافته است و افزود که شرکت او از سرمایه‌گذاری‌های اهرمی برای تولید بازدهی استفاده می‌کند که سود آن به سهامداران منتقل می‌شود.

ما می‌توانیم از اهرم استفاده کنیم زیرا یک شرکت عامل هستیم که یک ETF نمی‌تواند انجام دهد، بنابراین ما آن را برای کل اکوسیستم مفید می‌دانیم.

از سوی دیگر، سیلور گفت که ETFهای بیت‌کوین نقطه‌ای به صندوق‌های تامینی بزرگ و دولت‌ها اجازه می‌دهد تا با میلیاردها دلار وارد این فضا شوند.

او در مصاحبه خود اضافه کرد: ما منحصربه‌فرد هستیم، ما یک خودروی اسپورت هستیم، در حالی که ETF نقطه‌ای بیت‌کوین یک سوپرتانکر خواهد بود.     ETFهای نقطه‌ای به مجموعه دیگری از مشتریان به شیوه هم افزایی برای رشد کل دارایی خدمت خواهند کرد.

این شرکت بیش از ۴۷۰ سهامدار نهادی دارد و ارزش بازار آن ۵.۳ میلیارد دلار است.

در ۲ آگوست، تحلیلگران شانس تایید ETF بیت‌کوین را در ایالات متحده به ۶۵ درصد رساندند.

مایکل سیلور در پاسخ به این سوال که میزان موجودی ۱۵۲,۸۰۰ بیت‌کوین موجود در سه ماهه آینده چقدر افزایش خواهد یافت، گفت که هدف این است که “تا آنجا که می‌توانیم بیت‌کوین انباشته کنیم”.

او همچنین تایید کرد که این شرکت قصد دارد تا ۷۵۰ میلیون دلار سهام عادی کلاس A را طبق بایگانی اخیر SEC بفروشد و افزود که استفاده اولیه از درآمدها به طور کلی فقط برای خرید بیت‌کوین است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا