ارز دیجیتال

ممنوعیت استخراج‌ رمز ارز تا اطلاع ثانوی تمدید شد

در حالی که استخراج‌کنندگان مجاز رمزارز در ایران امیدوار بودند که بتوانند پس از ممنوعیت‌های استخراج تا پایان شهریور به کار خود در نیمه دوم سال ادامه دهند اما حالا خبر می‌رسد که محدودیت‌ها ادامه دارد و به علت مشکلات کمبود برق، استخراج کنندگان کماکان نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

در خرداد ماه امسال حسن روحانی رییس‌جمهور وقت، به دلیل کمبود انرژی و مدیریت قطعی‌های مکرر برق، فعالیت استخراج‌کنندگان رمز ارز را تا پایان شهریورماه ممنوع اعلام کرده بود. اما تداوم شرایط منجر به تمدید تاریخ مذکور برای استخراج‌کنندگان مجاز شد.

در متن نامه وزارت صمت به رییس هیات عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آمده است به دلیل استمرار و تداوم شرایط ذکر شده، امکان فعالیت و کسب درآمد برای سرمایه‌گذاران حوزه استخراج رمز ارز که دارای مجوز بوده و یا در حال دریافت مجوز از وزارت صمت هستند، فعلا وجود نخواهد داشت. از این رو تمهیدات زیر برای فعالان این حوزه در نظر گرفته شود:

فعالان این حوزه به علت شرایط غیرارادی دچار محدودیت شده‌اند. بنابراین لازم است تا زمان تعیین تکلیف فعالیت استخراج رمزارز، شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان‌ها در امهال، نحوه پرداخت اقساط و وصول چک‌های بهره‌برداران از اعمال شرایط سخت‌گیرانه خودداری کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا