ارز دیجیتال

آلت‌کوین برتر ۶۵۰۰دلاری می‌شود؟

به گزارش کوین‌تلگراف، از آنجا که افت قیمت اتریوم اکنون در نزدیکی سطح مقاومتی الگوی فنجان و دسته قرار گرفته و در حال حاضر به عنوان سطح حمایتی عمل می‌کند، به نظر می‌رسد که احتمال یک بازگشت قوی برای این رمزارز افزایش یافته است.

بر اساس چشم‌انداز صعودی، از آنجا که چشم امید برخی تحلیلگران به یک الگوی تاریخی بوده، ممکن است اتریوم در جلسات معاملاتی آتی نزدیک به ۶۰درصد رشد قیمت را تجربه کند.

متیو هایلند، یکی از تحلیلگران مستقل درون‌زنجیره‌ای، در توییتی که روز دوشنبه منتشر کرد اذعان داشت، قیمت این رمزارز از سطح فعلی خود یعنی حدود ۴هزار و ۱۰۰دلار، ممکن است به بیش از ۶هزار و ۵۰۰دلار صعود کند.

آزمایش مجدد الگوی فنجان و دسته

نمودار هایلند نشان می‌دهد که اتریوم در حال بازگشت به نقطه مقاومت قدیمی الگوی فنجان و دسته قبلی خود (خط افقی زرد در نمودار پایین)، در یک حرکت اصلاحی که پس از دستیابی این رمزارز به رکورد ۴هزار ۸۶۷دلار در تاریخ ۱۰نوامبر آغاز شد، است.

اتریوم پس از آزمایش مقاومت الگوی فنجان و دسته به عنوان سطح حمایتی موقتی خود، بازگشت جزئی تجربه کرد و احتمال حرکت رو به بالا را افزایش داد.

1

یک بازگشت مثبت، بازخوردی صعودی را به حرکت درمی‌آورد؛ بنابراین قیمت را آماده می‌کند که برای مرحله نهایی الگو آماده شود و یک صعود قوی را تجربه کند. همانطور که هایلند اشاره کرد، آزمایش مجدد مقاومت الگوی فنجان و دسته توسط اتریوم، یک نشانه قوی برای جهش چشمگیر این رمزارز خواهد بود.

چرا ۶هزار و ۵۰۰دلار؟

نقطه خرید در الگوی فنجان و دسته زمانی ظاهر می‌شود که قیمت به بالای سطح مقاومتی صعود کرده و حجم معاملات نیز افزایش یابد.

معامله‌گران معمولا هدف سود خود را با اندازه‌گیری فاصله از بالا تا پایین این الگو و سپس اضافه کردن این رقم به نقطه خرید، تخمین می‌زنند.

حداقل قیمت در پایین‌ترین نقطه این الگو، ۲هزار و ۵۰۰دلار بوده، در حالی که نقطه شکست مقاومتی حدود ۴هزار و ۱۰۰دلار است. در نتیجه، هدف شکست مقاومت این الگو، احتمالا کانال ۶هزار و ۵۰۰دلاری یا بالاتر از آن خواهد بود.

بر اساس یکی از مطالعات هاروارد، الگوی فنجان و دسته در بازارهای فارکس و سهام، به ترتیب موفقیت ۶۵ و ۶۸درصدی داشته است.

در نمودار ارائه شده، روند حرکت قیمت اتریوم و تطابق آن با الگوی فنجان و دسته را مشاهده می‌کنید؛

2

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا