ارز دیجیتال

کاردانو پرطرفدار ترین ارز دیجیتال است!

هفته‌ها گذشته است و بازار ارزهای دیجیتال همچنان شاهد روند صعودی در سال جدید است، بنابراین لقب “شبه صعودی” برای صعود‌های جاری بازار، برجسته‌تر به نظر می‌رسد. آلت‌کوین‌هایی مانند کاردانو (ADA) در شکستن مقاومت چندگانه و صعود به اوج‌های بالاتر و در عین حال نادیده‌گرفتن یک بازگشت قیمت، حرکت قابل‌توجهی داشته‌اند.

 

در اخبار امروز، کاردانو بار دیگر ثابت کرد که با وجود ارزش بازار کمتری نسبت به ۷ رمزارز برتر بازار ارزهای دیجیتال، پتانسیل قدرتمندی دارد، زیرا این رمزارز در فهرست پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در پلتفرم تحلیلی رمزارزها، استاک‌‌تویتس (StockTwits) ظاهر شد و از بیت‌کوین (BTC) که پس از ADA در رتبه دوم قرار دارد، پیشی گرفت.

کاردانو جایگاه اول را در فهرست پرطرفدار ارزهای دیجیتال به دست آورد

در مجموعه‌ای از توییت‌های به اشتراک گذاشته شده توسط استاک‌تویتس، یک پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، کاردانو را به عنوان پرطرفدارترین ارز رمزنگاری شده در این پلتفرم رتبه بندی کرد و خاطرنشان کرد: کاردانو همچنین در استاک‌تویتس ترند شماره ۱ است!” در آن زمان، ADA دارای قیمت معاملاتی ۰.۳۷۷۴ دلار بود که ۱۱ درصد افزایش داشت و ۰.۰۳۸۲ دلار رشد کرد.

این رمزارز جدا از موقعیت خود در استاک‌تویتس، به نظر می‌رسد ADA هنوز هم پتانسیل قابل توجهی دارد، زیرا هنوز در پلتفرم‌های دیگر مانند Coin Gecko و کوین مارکت کپ در رتبه بالاتری قرار دارد و با رمزارزهای بزرگ دیگری مانند بیت‌کوین، اتریوم و بقیه رقابت می‌کند. به عبارت دیگر، Coin Gecko و کوین مارکت کپ، کاردانو را به عنوان هشتمین ارز دیجیتال با بالاترین ارزش بازار، با داشتن تسلط ۱.۲ درصد در ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال، رتبه بندی می‌کنند. نکته قابل توجه دیگری این است که رتبه دوم پایین‌تر از کاردانو در استاک‌تویتس، بیت‌کوین با قیمت معاملاتی ۲۳۱۹۵ دلاری بود که در آن زمان ۸.۴۷ درصد افزایش داشت. در رتبه بندی این پلتفرم، سایر ارزهای دیجیتال در انتهای۱۰ ارز پرطرفدار شامل ریپل و کریل (KRL) هستند که به ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را به دست آورده‌اند.

کاردانو پرطرفدار ترین ارز دیجیتال است!

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال برتر

حرکت صعودی اخیر نه تنها برای کاردانو بلکه برای سایر آلتکوین‌هایی که در فهرست بزرگترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار ظاهر می‌شوند، مطلوب بود. آلت‎کوین‎هایی مانند اتریوم، سولانا، بایننس کوین و ریپل تاکنون بخشی از روند صعودی بوده‌اند. رمزارز برتر، بیت‌کوین، از ابتدای سال حرکت چشمگیری داشته است و در ۲۰ روز گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته و در حال حاضر بالای ۲۳۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم و سولانا نیز از ابتدا روند صعودی داشته‌اند و هر دو به ترتیب ۲۵ و ۶۷ درصد در ۱۴ روز گذشته رشد داشته‌اند. ETH در حال حاضر با ۱۶۳۷ دلار معامله می‌شود، در حالی که SOL در زمان نگارش این مقاله ۲۴.۸دلار است. ریپل سال را با ترس آغاز کرد، اما این رمزارز نیز در ۲۰ روز گذشته نزدیک به ۳۰ درصد افزایش یافته بود و در حال حاضر با قیمت معامله ۰.۴۲ دلار و همچنان ۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. بایننس کوین (BNB)، پس از زنده ماندن در احساسات ترس شدید سرمایه‌گذران آن در اواخر سال گذشته، در ۱۴ روز گذشته نیز ۱۰ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر بالای محدوده قیمتی ۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

کاردانو پرطرفدار ترین ارز دیجیتال است!

قیمت کاردانو در نمودار ۴ ساعته، منبع: ADAUSDT در TradingView.com.

به طور کلی، کاردانو هنوز هم یکی از برندگان برتر در میان ارزهای دیجیتال برتر است. کاردانو در ۳۰ روز گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. روند صعودی پایدار نشان می‌دهد که این رمزارز هنوز دارای اوج‌های بالاتری برای صعود قبل از نزدیک شدن به اوج خود و فراتر از آن است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا