اقتصادی

قیمت دلار امروز ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز میان دو رقم ۴۸ هزار و ۸۰۰ تا ۴۸ هزار و ۹۸۰ تومان در نوسان است و تلاش می‌کند وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شود. حتی در برخی معاملات پشت خطی نیز دلار موفق شده است به قیمت ۴۹ هزار و ۱۰۰ تومان برسد. با این حال اما نوسان در این بازار ادامه دارد.

دلار 29 مرداد

در حالی دلار امروز خود را مجددا به کانال ۴۹ هزار تومانی نزدیک می‌کند که قیمت این اسکناس در روز گذشته بین ۴۸ هزار و ۷۸۰ تا ۴۹ هزار و ۲۰ تومان نوسان داشت.

کارشناسان بازار ارز معتقدند از آنجا که خبرهای سیاسی و سیگنال‌های اقتصادی ویژه‌ای دیده نمی‌شود و اثر خبرهای قبلی نیز در اقتصاد دیده نشده، دلار می‌تواند خود را بالا بکشد با این حال بازارساز همچنان با سرکوب سمت عرضه و ایجاد محدودیت در معاملات، قیمت را تحت کنترل دارد.

امروز قیمت دلار هرات نوسان کاهشی را تجربه می‌کند و در سطح ۴۸ هزار و ۸۱۰ تا ۴۸ هزار و ۸۳۰ تومان نوسان دارد. دلار سلیمانیه اما در حال حاضر افزایشی است و به ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

امروز قیمت یورو در بازار آزاد بین ۵۳ هزار و ۲۰۰ تا ۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان است. قیمت درهم امارات نیز بین ۱۳ هزار و ۴۴۰ تا ۱۳ هزار و ۴۹۰ تومان نوسان می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا