اقتصادی

خبر جدید از زمان عرضه خودروهای وارداتی‎

مجری طرح واردات خودرو در وزارت صمت گفت: از هفته آینده عرضه ۸ مدل خودرو‌ی وارداتی آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم این خودرو‌ها با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود.

مهدی ضیغمی با اعلام این خبر افزود: سامانه خودروهای وارداتی در یکی دو روز آینده با طراحی جدید بارگذاری خواهد شد، در مرحله اول اطلاعات خودرو‌ها بارگذاری خواهد شد تا مردم بتوانند خودرو‌های عرضه‌شده را ببینند، بعد از این مرحله و با نهایی شدن قیمت‌ها در هفته آینده، خودرو‌ها عرضه می‌شود.

ثبت نام ۳۳ هزار نفر در طرح خودروهای وارداتی

به‌گفته مجری طرح واردات خودرو، ۳۳ هزار نفر در طرح فروش خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده بودند که ۳۰ هزار نفر آن‌ها واجد شرایط شناخته شدند.

زمان عرضه خودروهای وارداتی

وی با بیان اینکه در این طرح بیش از ۷ هزار نفر چانگان انتخاب کرده بودند، گفت: اکنون آن‌هایی که این خودرو را انتخاب کردند با تأیید انتخاب نهایی خودرو، به شرکت سایپا معرفی خواهند شد و حداکثر تا ۳ ماه آینده خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

ضیغمی گفت: زوتی، سی‌اس۵۵ چانگان، کیا، هیوندای، تویوتا، هونگچی، بستیون و سوزوکی خودرو‌هایی هستند که عرضه خواهند شد که این خودرو‌ها کمتر از ۲۰ هزار یورو قیمت دارند.

مجری طرح واردات خودرو می‌گوید: تلاش می‌کنیم این خودرو‌ها با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود. قیمت این خودرو‌ها قطعی یا غیرقطعی خواهد بود تا مسیر قانونی قیمت‌گذاری آن‌ها طی شود.

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا