تکنولوژی

آموزش رایگان طراحی سایت !

طراحی و سئو سایت یعنی فروش بی نهایت ...

چرا باید در سال ۲۰۲۱ ما سایت داشته باشیم؟

تا حالا شده است از خودتان بپرسید دلیل طراحی سایت در سال ۲۰۲۱ چیست؟ چرا کسب و کارتان باید سایت داشته باشد؟ تا حالا کسی پیشنهاد طراحی سایت را به شما داده است؟
شما برای این که اطلاعاتی در مورد یک کالا یا یک منطقه گردشی بخواهید در جایی غیر از اینترنت جستجو می‌کنید؟

امروزهه تمایل مردم به جستجو کالا و خدمات آنلاین نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وقتی مردم به مکان جدید نقل مکان می‌کنند اغلب برای دانستن در مورد منطقه جدید به اینترنت رجوع می‌کنند و می‌فهمند برای چه کاری، به چه کسی باید مراجعه کنند یا افراد زیادی از طریق تحقیق در اینترنت و خانه‌ها و مشاغل خود را پیدا می‌کنند و انتظار دارند که هر کسب و کاری که به طور حرفه‌ای اداره می‌شود دارای وب سایت باشد.

برای این بدانید چرا طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۱ برای کسب وکارتان مهم است با ما همراه باشید.

آموزش رایگان طراحی سایت از سایت سئو ادیو

این مطلب را از دست ندهید:  بایدن یا ترامپ؟

مزایای طراحی سایت در سال ۲۰۲۱ چیست؟

مزایای داشتن وبسایت در سال 2021

۱-طراحی سایت در سال ۲۰۲۱، به عنوان رزومه آنلاین

شما می‌توانید از وب سایت به عنوان روزمه دیجیتال خود استفاده کنید. به جای این که فقط اسم شرکت‌هایی که کار کرده‌اید و مهارت‌هایی را که کسب کرده‌اید ذکر کنید می‌توانید مهارت‌ها را در طراحی سایت خود با درج عکس، گواهی‌نامه، متن و فیلم به نمایش بگذارید.

۲-طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۱، به کسب وکار شما اعتبار می‌دهد

همان گونه که در گذشته مردم انتظار داشتند مشاغل یک آدرس واقعی برای مراجعه حضوری داشته باشند تا بتوانند به آن اعتماد کنند، امروز مردم انتظار دارند مشاغل یک وب سایت داشته باشند.

وب سایت شما در حقیقت همان دفترکار شما در دنیای اینترنت است که آدرس مختص خود را دارد.

امروز نداشتن وب سایت سوالات زیادی را در ذهن کاربران ایجاد می‌کند. آیا این شرکت معتبر است؟ آیا این شرکت در کار خود حرفه‌ای است؟ آیا این شرکت مجوز دارد؟ و خیلی از فکرایی که اصلا دوست ندارید در مورد شما در ذهن کاربران شما شکل بگیرد.

در خیلی از موارد، کاربران به سراغ شرکت‌های رقیبتان که وب سایت طراحی کرده‌اند و نمونه کاراهای خود را در آن به نمایش گذاشته‌اند جذب می‌شود پس دیزاین سایت در سال ۲۰۲۱ برای کسب و کارتان باعث می‌شود که در فضای واقعی و هم در فضای اینترنتی معتبرتر شناخته شوید.

با اضافه کردن آدرس وب، کارت ویزیت و سایر تبلیغات به وب سایت کاربران شما می‌دانند برای سوالات خود به کجا مراجعه کنند و دوستان خود را برای خدمات بهتر به کجا بفرستند.

۳-با طراحی سایت در سال ۲۰۲۱، می‌توانید تبلیغات ارزان‌تر انجام دهید

شما باید خود و کالاهای خود را با استفاده از تصاویر، صفحات توصیفی، عناصر تعاملی و غیره به کاربران خود معرفی کنید.

امروزه افراد به تراکت‌ها و مجلات تبلیغاتی نگاه سطحی و سرسری می‌اندازند و در آخر آن‌ها را به سطل زباله خواهند انداخت. پس اگر مشتری شما بخواهد یک بار دیگر چیزی را بررسی کند به تراکت‌ها دسترسی نخواهد داشت و اگر نتواند شما را راحت پیدا کند به راحتی یک گزینه‌ی دیگر را انتخاب خواهد کرد.

 

شما با داشتن یک وب سایت می‌توانید علاوه کم کردن هزینه‌ها، تبلیغات خود را با صفحات تمام رنگی که هر روز هفته در هر ساعت شبانه روز داشته باشید که این کار به نوبه خود باعث می‌شود کاربران محصولات و خدمات شما راحت‌تر دسترسی داشته باشند و بیشتر خریداری کنند.

۴-طراحی سایت در سال ۲۰۲۱، مشتریان جدیدی را جذب می‌کنید

امروزه مشتریان برای خرید خود از فضای اینترنت برای اطلاعات بیشتر و خرید استفاده می‌کنند، طراحی وب در ۲۰۲۱ یک فرصت فوق العاده برای جذب مشتریان جدید از این طریق است. بازار بزرگی وجود دارد سعی کنید با معرفی کالاهای خود از طریق آن کسب درآمد کنید.

۵-روابط جدید با همکارانتان ایجاد می‌کند

داشتن یک سایت یک فرصت فوق العاده برای گسترش ارتباطات شماست. وقتی شما سایت دارید، حتما همکاران شما این سایت را پیدا خواهند کرد و شانس ایجاد روابط تجاری جدید برای شما ایجاد می‌شود.

۶- طراحی سایت در سال ۲۰۲۱، می‌توانید ۲۴ ساعته در دسترس باشید

یکی از پر‌ هزینه‌ترین و مهم‌ترین مسائل یک مشاغل، پاسخ‌گویی به کاربران است. حتما می‌دانید در دنیای امروز، اگر به کاربران خود پاسخگوی به موقع و مناسب نداشته باشید به سرعت از چرخه‌ی رقابت حذف خواهید شد.

داشتن یک سایت این امکان به شما می‌دهد که بتوانید به صورت شبانه‌روزی، پیام‌های مخاطبانتان را دریافت کنید و حتی پاسخگوی آن‌ها به صورت آنلاین باشید که این یک فرصت فوق العاده برای کاهش هزینه‌های پاسخ‌گویی به کاربران شماست.

۷-امکان ارزیابی دقیق کاربران وجود دارد

یکی از مزایای بزرگ داشتن وب سایت، امکان تحلیل و ارزیابی دقیق کاربران است.

این مطلب را از دست ندهید:   معرفی ۱۰تا از بهترین افزونه افزایش سرعت سایت ۲۰۲۰ + ویژگی ها

در اینترنت، امکان اندازه‌گیری همه چیز به صورت دقیق وجود دارد شما می‌توانید تمام اطلاعات را با ابزارهای دیجیتال تحلیل کنید. مثلاً شما می‌توانید بفهمید بازدیدکننده‌های شما از کجا هستند، کدام صفحه‌ی شما بیشتر دیده شده است، با چه دستگاهی به سراغ وب سایت شما آمده اند، در کدام صفحه شما بیشتر باقی مانده‌اند.

۸-طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۱، امکان جمع آوری اطلاعات کاربران را به ما می‌دهد

خیلی سخت است هنگام ملاقات مراجعه‌کنندگان از آنها بخواهید ایمیل و شماره تماس خود را برای شما روی کاغذ بنویسند تا در آینده با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، اما تایپ کردن ایمیل و شماره تماس در یک قسمت از سایت‌تان بسیار راحت‌تر است مخصوصاً اگر کاربران شما بدانند در ازای ارائه این اطلاعات چیزهای از قبیل: مطالب رایگان، تخفیف ویژه، خبرنامه و… دریافت می‌کنند.

زمانی که شما اطلاعات کاربران خود را داشته باشید راهی برای ارتباط با آن‌ها و ترغیب مشتریان بالقوه برای خدمات و خرید کالاتان را خواهید داشت.

۹- داشتن یک وبسایت در سال ۲۰۲۱ شما را از رقبایتان جلو می اندازد

شما می توانید با داشتن یک وبسایت یا یک فروشگاه اینترنتی به راحتی با سئو کردن آن در رتبه های برتر گوگل قرار گرفته و مشتریان رقیبان خود را به سمت وبسایت خود هدایت کنید و به آن ها محصول یا خدمات خود را بفروشید.

در آخر طراحی یک سایت در سال ۲۰۲۱ باعث اعتبار شما، افزایش فروش، اعتماد مشتریان، گرفتن اطلاعات بیشتر، کم کردن هزینه های تبلیغات و پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشتریان شما خواهد شد پس در نتیجه طراحی یک وب سایت در سال ۲۰۲۱ برای کسب و کار شما سود چشمگیری همراه خواهد داشت.

امیدواریم از این مقاله وبسایت سئو ادیو نیز لذت برده باشید و از آن استفاده کافی را برده باشید.

wix.com

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا