ارز دیجیتال

انتشار پیام جعلی در ربات دیسکورد اکسی اینفینیتی

 اکسی اینفینیتی، بازی محبوب توکن غیرقابل تبدیل (NFT) برای کسب درآمد، اوایل روز چهارشنبه با حمله دیگری به سرور دیسکورد خود مواجه شد که در معرض خطر قرار گرفتن ربات MEE6 آن را در پی داشت.

MEE6، یک ربات دیسکورد محبوب است که عمدتاً برای خودکارسازی نقش‌ها و پیام‌ها و همچنین توسط پروژه‌های رمزنگاری متعددی استفاده می‌شود.

مهاجمان از این ربات برای اضافه کردن مجوزها به یک حساب جعلی Jiho استفاده کردند و سپس اطلاعیه جعلی در مورد ایجاد توکن صادر کردند.

توسعه دهندگان موفق شدند ربات MEE6 را از سرور اصلی و پیام های جعلی را نیز حذف کنند. با این حال، حساب رسمی توییتر این پروژه هشدار داد که بسیاری از کاربران ممکن است تا زمانی که دیسکورد خود را مجدداً راه اندازی کنند، پیام جعلی را مشاهده کنند.

توسعه دهندگان همچنین ادعا کردند که به خطر افتادن MEE6 اتفاق جدیدی نیست و بسیاری از پروژه ها با مشکلات مشابهی روبرو شده اند.

با این حال، کانال رسمی پشتیبانی دیسکوردMEE6  اتهامات مربوط به هک را رد و ادعا کرد که این موضوع توسط مهندسان آنها تایید شده و هیچ فعالیت غیرعادی ندیده اند.

بسیاری بر این باورند که هکرها ابتدا حساب‌های مدیریت را به خطر انداختند و سپس با استفاده از MEE6 به حساب مدیریت جایگزین دسترسی پیدا کردند. این به آنها کمک کرد تا پیام‌های وب‌بوک را ارسال کرده و در عین حال حساب سرپرست در معرض خطر را پنهان کنند.

به خطر افتادن ربات دیسکورد تنها یک ماه پس از یکی از بزرگ‌ترین سرقت‌ها در بریج شبکه رونین اکسی اینفینیتی اتفاق افتاد که منجر به از دست رفتن بیش از ۶۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های کریپتو شد.

مشکلات امنیتی اخیر، اعتماد جامعه را به این بازی که زمانی به عنوان یک پروژه انقلابی برای دنیای بازی تلقی می شد، کاهش داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا