اقتصادی

بازگشت سکه به کانال ۲۶ میلیون تومانی

امروز، چهارشنبه ۱۲ مهر تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت طلا و سکه، هر دو مانند دیروز روند نزولی دارد. روز گذشته، با وجود تعطیلی بازار، بر اساس اعلام برخی منابع، بازار طلا روند کاهشی داشت و سکه امامی در آستانه بازگشت به کانال ۲۶ میلیون تومانی قرار گرفته بود. امروز تحولات بازار نشان می‌دهد که هم  قیمت طلا و هم قیمت سکه همچنان کاهشی است و سکه امامی به کانال پایین‌تر رفته. همچنین دلار در کانال ۴۹ هزار تومانی روند کاهشی دارد. روند قیمت انس هم امروز نزولی است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر اندکی کاهشی است و دو میلیون و ۲۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود که حدود ۱۷ هزار تومان کمتر از روز کاری گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر نزولی و ۲۶ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان است؛ حدود ۵۸ هزار تومان کمتر از روز کاری گذشته.

همچنین نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز حدود ۱۱۲ هزار تومان کاهش را تجربه کرده و به حدود ۲۴ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود ۷۶ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به پنج میلیون و ۷۱۴ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز ۳۶ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود سه میلیون و ۱۸ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه و طلا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا