اقتصادی

صد در صد با خصوصی‌سازی موافق هستم

شهباز حسن پور،  نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی در گفتگو با اقتصادآنلاین گفت: هر نوع دلاری که رانت باشد، بنده با آن مخالف هستم. وضعیت دلار باید تعیین و تکلیف بشود، یعنی در کشور به صورت تک نرخی ارائه شود.

وی در ادامه توضیح داد: تخصیص دلار دولتی به شرکت‌های خاص خلاف صریح اسناد بالا دستی است. همچنین خلاف نظرات رییس جمهوری است که در تبریز گفتند. امیدوار هستم دولت در این روند تجدید نظر بکند.

حسن پور اشاره کرد: صد در صد با خصوصی‌سازی موافق هستم. امیدوارم براساس اصل ۴۴ قانون اساسی که یکی از اصول مترقی است، دولت این کار را انجام دهد. اختیارات لازم طبق قانون به مسئولین اجرایی داده شده است.

این نماینده تصریح کرد: ما باید سریع تر شاهد این باشیم که در سفره مردم این شرایط تاثیر مثبت خودش را بگذارد.

در خصوص مولدسازی حسن پور گفت: شما خبرنگاران باید از دولت بپرسید که چند ماه از تصویب قانون مولدسازی گذشته است و  چرا گزارشی ارائه نمی‌دهند و شرایط عملکرد خود را سریع‌تر در اختیار مردم نمی‎گذارند.

در مورد پیگیری کمیسیون اقتصادی این نماینده اظهار داشت: یکی از فعال‌ترین کمیسیون‌ها در مجلس کمیسیون اقتصادی است و ما همه مسائل را رصد می‌کنیم. در کمیسیون جلسات بسیار خوبی داریم و به دنبال جنجال رسانه‌ای در کشور نیستیم. وقتی نتیجه مسائل به مردم مربوط شد از طریق کمیسیون اقتصادی خبرهای خوشی به مردم خواهیم داد.

در پایان نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی بیان کرد: ما اختیارات را به رییس کل بانک مرکزی دادیم. رییس کل بانک مرکزی هم اقدامات خوبی انجام می‎دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا