ارز دیجیتال

درخشش مجدد یونی‌سواپ؛ UNI اولین توکن دیفای در فهرست ۱۰ رمزارز برتر

ارز دیجیتال بومی صرافی غیر متمرکز یونی سواپ به‌نام UNI، به اولین توکن دیفای تبدیل شد که جزو ۱۰ ارز برتر بازار بر اساس ارزش بازار قرار می‌گیرد. این توکن در ۷ روز گذشته بیش از ۵۱٪ رشد داشته است.

در زمان نگارش این خبر قیمت توکن UNI برابر ۳۴ دلار است و ارزش بازار آن به ۱۷.۷ میلیارد دلار رسیده است و در رتبه هشتم بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال قرار دارد. لایت کوین با اختلاف زیاد با ارزش بازار معادل ۱۲.۶ میلیارد دلار در جایگاه نهم رمز ارزهای برتر قرار دارد.

این توکن تنها چند میلیارد دلار دیگر تا جایگاه ارز XRP فاصله دارد. البته مشکلات حقوقی شرکت ریپل در متوقف شدن روند صعودی این ارز بی‌تاثیر نبوده است.

توکن UNI جایگاه لایت کوین را تصاحب کرد

توکن UNI رکورد قیمت خود را جابجا کرد

صبح امروز توکن بومی صرافی یونی سواپ رکورد قبلی خود به میزان ۳۳ دلار را که در ۲۱ فوریه ثبت کرده بود جابجا کرد. بر اساس اطلاعات سایت Coinmarketcap بالاترین قیمت ثبت شده توکن UNI در زمان نگارش این خبر مقدار ۳۴.۷۷ دلار است.

یونی سواپ در حال حاضر بزرگ‌ترین صرافی غیر متمرکز بازار رمز ارزها است. صرافی پنکیک سواپ که بر بستر زنجیره هوشمند بایننس قرار دارد رقیب جدی او است که در جایگاه دوم قرار دارد.

با عرضه نسخه سوم صرافی یونی سواپ در آینده احتمالا مومنتوم توکن UNI قوت بگیرد. با این حال اطلاعات زیادی در مورد آن در دسترس نیست. انتظار می‌رود که این نسخه با استفاده از راهکارهای مقیاس‌پذیری لایه دوم بتواند با مشکلات کارمزدهای بالای شبکه اتریوم کنار بیاید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا