ارز دیجیتال

دیفای در دوره صعودی بعدی بازار رمزارز پرچمدار است

 در طول یک اسپیس در ایکس یا همان توییتر سابق که در ۱ سپتامبر با حضور مدیر عامل بایننس انجام شد، cz گفت؛ در حال حاضر حجم DeFi بین ۵ تا ۱۰ درصد حجم سرمایه ای است که در CeFi است و در صورت صعود بازار رمزارز در آینده، DeFi این پتانسیل را دارد که از CeFi از نظر سرمایه جلو بزند.

دیفای

در ۹ ژوئن، کوین تلگراف گزارش داد که به دنبال اقدام قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه صرافی‌های متمرکز کوین‌بیس و بایننس، میانگین حجم معاملات در سه صرافی غیرمتمرکز برتر (DEX) در ۴۸ ساعت ۴۴۴ درصد افزایش یافت. در زمان انتشار این گزارش، کل حجم معاملات ۲۴ ساعته در DEX ها ۷۷۰ میلیون دلار است.

CZ همچنین دیدگاه خود را در مورد رد اخیر شکایت علیه صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ ((Uniswap به اشتراک گذاشت. موضوع یونی سواپ بسیار مثبت، بسیار معقول، منطقی و واضح بود. این خیلی خوب است.

در ۳۰ اوت، یک دادگاه فدرال ایالات متحده شکایت دسته جمعی علیه صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ و مدیر عامل، بنیاد و حامیان سرمایه گذار خطرپذیر آن را رد کرد، که توسط شاکیانی مطرح شده بود که ادعا می کردند به دلیل توکن‌های کلاهبرداری در صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال پول خود را از دست داده‌اند.

قاضی پرونده، شکایت را رد کرد زیرا هیچ یک از طرفین نتوانستند کلاهبرداران را شناسایی کنند و تأکید کرد که عدم اطمینان نظارتی منجر به کاهش حمایت از سرمایه گذار می شود.

در طول اسپیس، یکی از کاربران X تصمیم قاضی را به یاد آورد که توسعه دهندگان نمی‌توانند در قبال سوءاستفاده از یک پلت فرم DeFi مسئول باشند، که کاربر معتقد است خبر مثبتی برای سازندگان DeFi است.

CZ اظهار داشت که حفاظت بیشتر از صنعت رمزارز یک پیشرفت مثبت است و توسعه دهندگانی که کد می نویسند، آن کد آزادی بیان است، بنابراین توسعه واقعا خوب است.

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خطرپذیر در حال تخصیص مجدد وجوه از پروژه‌های CeFi برای افزایش سرمایه گذاری خود در پروژه‌های DeFi هستند.

بر اساس گزارشی در ۱ مارس از CoinGecko، شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال بسیار به DeFi و آینده آن خوشبین هستند.

در این گزارش آمده است؛ به طور بالقوه DeFi به عنوان سرمایه گذاری جدید با رشد بالا برای صنعت کریپتو مورد تایید سرمایه گذارن واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا