ارز دیجیتال

SEC سرمایه‌گذاران شرکتی را بر سرمایه‌گذاران خرد ترجیح می‌دهد

 دیتون آنچه را که به عنوان حمله به ارزهای رمزپایه می‌داند، به‌ویژه در رابطه با اقدامات SEC که کوین‌بیس و ریپل را هدف قرار می‌دهد، برجسته کرد.

 او در سخنان خود به جنبه‌های مختلفی از جمله قوانین سرمایه‌گذار معتبر، رویکرد SEC برای قانون گذاری ارزهای دیجیتال و موضع آن در مورد سرمایه‌گذاران خرد در پرونده ریپل اشاره کرد.

دیتون در ایکس (توئیتر) معتقد است که ایالات متحده در چارچوب سرمایه داری شرکتی به جای یک سیستم سرمایه داری واقعی عمل می کند. او جنبه های مختلف چشم انداز مالی فعلی را برای تقویت استدلال خود برجسته می کند.

 SEC سرمایه‌گذاران شرکتی را بر سرمایه‌گذاران خرد ترجیح می‌دهد

دیتون گفت تخصیص منابع محدود SEC به موارد بخش ۵ و تمرکز آن بر هدف قرار دادن بازار ثانویه در صرافی ها به جای رسیدگی به تقلب در فضای کریپتو، نشان دهنده عدم قرار دادن اولویت ها است.

 او معتقد است که این رویکرد به طور بالقوه می تواند مانع نوآوری شود و مانع رشد صنعت در حال توسعه ارزهای دیجیتال شود.

علاوه بر این، دیتون مخالفت SEC را با سرمایه گذاران خرد که به عنوان دوستان دادگاه در پرونده ریپل شرکت می کنند، برجسته می کند.

 با این موضع، دیتون تمایلی به در نظر گرفتن دیدگاه‌های سرمایه‌گذاران خرد نشان نمی‌دهد و این تصور را تقویت می‌کند که نهاد نظارتی ممکن است منافع مؤسسات مالی بزرگ‌تر را بر منافع سرمایه‌گذاران فردی اولویت دهد.

دیتون نگرانی عمده ای را در مورد استاندارد دوگانه درک شده در مقررات ارزهای دیجیتال برجسته می کند.

 او از SEC انتقاد می کند که در گفتگو با نهادهای فعال مانند صرافی کوین بیس شرکت نمی کند. در همان زمان، گری گنسلر، رئیس SEC، جلسات متعددی با سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق صرافی سقوط کرده FTX داشت.

این رفتار نابرابر نگرانی‌هایی را در مورد اثربخشی و انصاف نهاد نظارتی و چارچوب کلی برای دارایی‌های دیجیتال ایجاد می‌کند. رویکرد متفاوت SEC به بازیگران مختلف صنعت می‌تواند مانع رشد استارت‌آپ‌های نوآورانه شود در حالی که به طور بالقوه طرفدار نهادهای معتبرتر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا