اقتصادی

افزایش ٣۵٠ تومانی قیمت دلار در صرافی ها

 نرخ دلار که طی هفته گذشته نوسانات افزایشی را تجربه می‌کرد، در ادامه این روند و در اولین روز معاملاتی هفته نیز افزایش قیمت را تجربه می‌کند. یورو نیز در صرافی‌ها و در صرافی ملی کاهش قیمت را به همراه داشته است. 

کانون صرافان نیز دلار را ٢٧ هزار و ٩٩ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ٣٨۵ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۶ هزار و ٨۵٢ تومان برای خرید و ٢٧ هزار و ١٧٠ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ٣۵٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٧٩٠ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ٨٣ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٨۴٣ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ١۵۶ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ۵٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۶ هزار و ٧۶٩ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۵٠٣ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۶٣۵ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ٣٧٠ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ١٣٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ٣١۶ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ٣۴ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ٧١٢ برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٢٧ برای خرید کاهش قیمتی نزدیک به ٣٩٠ تومان را تجربه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا