مسکن

آپارتمان‌های تهرانپارس تهران چند؟

یکی از وسیع‌ترین محلات شرق تهران، محله تهرانپارس است. ساکنان تهرانپارس خوش شانس‌اند زیرا با پارک‌های زیبا و وسیع و طبیعی سرخ‌حصار، لویزان، پارک ملی خجیر و پارک زیبای یاس فاطمی احاطه شده‌اند. آب و هوای مطبوع و مناظر زیبای این بوستان‌های جنگلی، حال و هوای دلپذیری را به محله تهرانپارس بخشیده است. تهرانپارس به دو محله شرقی و غربی تقسیم می‌شود.

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۳ ساله در تهرانپارس‌غربی با زیربنای ۵۴ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۶۴ متر و ۱ اتاق خواب با توجه به اینکه ۲۱ سال از ساخت این واحد گذشنه باشد در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی نوساز را در محدوده تهرانپارس‌غربی را دارید میتوانید واحد آپارتمانی ۱۵۰ متری با ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان ۱۸ ساله دیگری در همین محدوده با زیربنای ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین اگر علاقه به مناطق شرقی تهرانپارس دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۱۳ ساله با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۱۲۱ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۷ سال از ساخت این واحد میگذرد، در روز های گذشنه معادل ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با سنی حدور ۱۶ سال و ۱ اتاق خواب، با زیربنای ۵۵ متری در روز های گذشته با قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های تهرانپارس تهران چند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا