مسکن

آپارتمان‌های فرمانیه تهران چند؟

فرمانیه منطقه‌ای مرفه‌نشین در شمیران، واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد، به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران شناخته می‌شود.
اگر خواستار خرید خانه و سکونت در محله فرمانیه هستید، ما در این گزارش محله فرمانیه را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

اگر به دنبال واحدی نوساز در محدوده فرمانیه تهران هستید آپارنمانی ۱۸۵ متری با ۳ اتاق خواب را میتوانید با بودجه‌ای معادل ۴۸ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با زیربنای ۲۰۰ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که ۵ سال از ساخت این واحد میگذرد در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۳۴ میلیارد تومان معامله شده است.

برای خرید واحد آپارتمان ۳ خوابه دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۲۵ متر و سنی حدود ۱۵ سال به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این محدوده را دارید، میتوانید آپارتمانی ۱۶۱ متری با ۳ اتاق خواب و سنی حدود ۱۶ سال را با سرمایه‌ای معادل ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در محدوده فرمانیه با متراژ ۲۷۵ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد گذشته است در روز های گذشته معادل ۷۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد آپارتمان ۱۳ ساله دیگری در محدوده فرمانیه با متراژ ۱۸۰ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمتی معادل ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

و اگر واحدی به نسبت ارزانتر برای سکونت میخواهید میتوانید آپارتمانی ۱۰۹ متری با ۳ اتاق خواب با توجه به اینکه ۱۶ سال از ساخت این واحد گذشته باشد را به قیمت ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان‌های فرمانیه تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا