اقتصادی

گلایه رانندگان اسنپ و تپسی از عدم تخصیص سهمیه بنزین

چند روزی است که عدم تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان اسنپ و تپسی، خبرساز شده است. حداقل از حدود چهار ماه پیش به این سو، سهمیه‌ای که قرار بود هر ماه بر اساس میزان پیمایش به آنها تخصیص یابد، پرداخت نشده است.

رانندگان از این موضوع گلایه زیادی دارند. آنها می‌گویند که با وجود تورم موجود در جامعه و افزایش قایل توجه قطعات یدکی خودرو، عدم تخصیص سهمیه بنزین شرایط کار را برای آنها سخت کرده است. آنها تاکید می‌کنند با توجه به پایین بودن کرایه‌‌ها، بالا بودن کمیسیون‌های اسنپ و تپسی و استهلاکی که فعالیت به عنوان راننده این دو شرکت برای خودروها ایجاد می‌کند، دیگر کار برای آنها صرفه اقتصادی ندارد.

در این شرایط، بسیاری از رانندگان اسنپ و تپسی یک درخواست مشخص دارند؛ آنها می‌گویند قرار بود در ازای پایین بودن کرایه‌ها به آنها سهمیه بنزین تخصیص یابد، حالا این سهیمه ظاهرا حذف شده است، این دو شرکت باید کرایه‌ها را با قیمت بنزین آزاد محاسبه کنند. البته یک پیشنهاد دیگر هم کاهش کمیسیون‌های اسنپ و تپسی است.

در این میان، پرداخت کرایه‌های اسنپ و تپسی در شرایط کنونی نیز برای برخی از مسافران ساده نیست و باید دید اسنپ و تپسی برای جلب رضایت رانندگان خود چه تصمیمی می‌گیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا