بازارهای داخلی

حرکت آرام دلار به سمت کانال ۲۸ هزار تومان

دلار آزاد پس از یک جهش قیمت تا پله‌های آخر کانال ٢٧ هزارتومان در روز گذشته، مجددا روندی کاهشی در پیش گرفت و تا میانه‌های کانال ٢٧ تومان شناور بود اما در نهایت با قیمت ٢٧ هزار و ۵٢٠ تومان به کار خود پایان داد. اما امروز این اسکناس معاملات را با قیمت ۲۷هزار و ٧٠٠ تومان آغاز کرد که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، حدود ٢٠٠ تومان افزایش قیمت داشت و تا این لحظه از معاملات با روندی افزایشی با قیمت ٢٧ هزار و ٧٢٠ تومان خرید و فروش می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ١٠۵ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٣٨٩ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته قیمت دلار را ۲۵ هزار و ١١٨ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣٩٣ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴٢٣ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧٣۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٠٠ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶٨۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش اندکی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد. 

 همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ٢٨ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٣٣٣ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٨١ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با حدود ۵٠ تومان کاهش قیمت روبرو بوده است. 

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۶٩٢ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٠٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۵٣٨ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ٢۵۴ تومان برای خرید حدود  افزایش قیمت حدود ١۶٠ تومان را نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا