بدون دسته بندی

کاهش قیمت سکه ادامه دارد

 بعدازظهر امروز، قیمت اونس جهانی با کاهش قیمت معادل ١٨١٩ دلار و ٧٨ سنت ثبت شده است. قیمت انواع سکه به تاثیر از کاهش قیمت دلار و همچنین افت اونس در بازار جهانی کاهش قیمت را تجربه می‌کند. کاهش قیمت سکه تا این لحظه از معاملات به ٢٣٠ هزار تومان رسیده است. 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ١۵ میلیون و ٧٩۵ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۶ میلیون و ٢۵ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ٢٣٠ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ٩۵٠ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان کاهش  قیمتی نزدیک به ١٠٠ هزار تومان را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ٩٠٠ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۶ میلیون و ١٠٠ هزار تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ٢٠٠ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ٢۵٠ هزار تومان قیمت خورده که تا این لحظه از معاملات ٢٠ هزار تومان کاهش را ثبت کرده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ٩۴٧ هزارتومان، نیم سکه، دو میلیون و ٢٩ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۴٣٣ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵۴٢ هزار تومان حباب دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا