ورزشی

شکوری: بحثی برای حضور گل‌محمدی در تیم ملی نشده است

ابراهیم شکوری درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام با پیروزی مقابل تراکتور اظهار داشت: بازیکنان ما در بالاترین سطح در حال بازی هستند و قهرمانی در سوپرجام حق پرسپولیس بود. به خاطر این قهرمانی به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. این شروع راه است و تیم ما فقط شب گذشته خوشحالی کرد. ما چهار جام دیگر در پیش داریم و فکر می‌کنم امسال اتفاقاتی تاریخی را شروع کردیم.

وی در واکنش به صحبت‌های رسول خطیبی پس از پایان بازی که گفته بود «به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد.»، تصریح کرد: فکر می‌کنم زمانش رسیده که ما به سمت حرفه‌ای‌گری برویم. فوتبال شرایطش در همه جای دنیا مشخص است و در زمین بازی انجام می‌شود. من احترام خاصی برای باشگاه تراکتور و هوادارانش قائلم، اما این را باید هواداران تراکتور بدانند و مطمئنم می‌دانند و فوتبال را می‌فهمند. در زمین مشخص بود چه تیمی قوی‌تر است و بقیه حرف‌ها فرافکنی و توجیه نتایج ضعیف و عدم کسب جام است. امیدوارم به جایی برسیم که همه فوتبال بازی کنند. به نظرم فوتبالی‌های کشورهای دیگر اگر این صحبت‌ها را ببینند، خنده‌شان می‌گیرد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا AFC پاسخی به درخواست باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون از محل پاداش‌های این تیم داده است یا خیر، گفت: متأسفانه فعلاً جوابی نداده‌اند، ولی ما هر روز پیگیر هستیم.

«با توجه به اینکه در گذشته نیز باشگاه برای پرونده‌های دیگر بین‌المللی درخواست‌های مشابهی کرده بود و هر بار این درخواست با مخالفت AFC مواجه شده است، به نظر می‌رسد بار دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست مخالفت خواهد کرد. آیا راه حل دیگری برای پرداخت مطالبات کالدرون در نظر گرفته شده است؟»، شکوری در واکنش به طرح این پرسش خاطر نشان کرد: وظیفه ما در باشگاه پیگیری است و نباید ناامید شویم. خوشبختانه هواداران به خوبی درک کردند که در هفت هشت ماه گذشته سیلی از پرونده‌های بین‌المللی به سمت باشگاه جاری شده است. ان‌شاءالله با کمک هواداران این مشکل هم حل خواهد شد و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا دلیل تأخیر در تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس مشکلات مالی است یا خیر، گفت: بحث تمدید قراردادها مالی نیست، ولی باید قبول کنیم طبیعی است بازیکنان ما به‌عنوان بهترین بازیکنان ایران و اینکه شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند، پیشنهادات خوبی داشته باشند. در تلاش هستیم با بازیکنان تمدید کنیم، ولی همانطور که گفتم باید قبول کنیم آنها پیشنهادات خوبی دارند. امیدواریم بازیکنان هم در این راه کمک کنند. تا پایان فصل زمان مانده است و ما در چهار جام مدعی هستیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: ما از بازیکنانی که قرار است تمدید کنند درخواست کردیم به باشگاه بیایند ولی این هم باید در نظر بگیریم که تیم‌مان هر چهار پنج روز یک بار بازی دارد و تمرکز بازیکنان نباید به هم بخورد. فکر می‌کنم با عرقی که بازیکنان دارند و باشگاه هم دوست دارد قراردادشان تمدید شود، این اتفاق رخ خواهد داد. البته نباید فراموش کنیم بعضی از رقبای صنعتی ما که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و دیگر رقبای حوزه خلیج فارس پیشنهاد عجیب و غریبی به بازیکنان می‌دهند که این کار را سخت می‌کند.

شکوری درباره شایعاتی که پیرامون سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در تیم ملی و علاقه‌ فدراسیون فوتبال به حضور این مربی روی نیمکت تیم ملی مطرح می‌شود، توضیح داد: گل‌محمدی با پرسپولیس قرارداد دو ساله دارد و سرمربی ماست. ما افتخار می‌کنیم مربی با دانش ایرانی داریم که توانسته در سطح آسیا افتخارات بزرگی رقم بزند. گل‌محمدی مربی بسیار بادانشی است و در تاریخ ۹۹/۹/۹ هم دو سال قرارداد او را تمدید کردیم و سرمربی ماست.

«آیا تماسی از فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت باشگاه پرسپولیس در این زمینه گرفته شده است یا خیر؟»، وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: خیر چنین بحثی اصلاً نبوده است. گل‌محمدی با ما قراردادش را دو ساله تمدید کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا