بورس

پیش بینی بورس فردا؛ شاخص وارد کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی می شود؟

با توجه به اینکه بورس در محدوده متعادلی قرار دارد و بازار کف‌های قیمتی جدیدی برای خود شناسایی کرده انتظار می‌رود روند تعادلی بورس بیش از پیش بهبود یابد و خریداران حضور فعالی در معاملات داشته باشند. همچنین به نظر می‌رسد صنایع همچنان با سودآوری همراه باشند و در مدار صعودی باقی بمانند.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: بورس امروز از ابتدای معاملات با رشد معقولی همراه شد و تا انتهای معاملات در روند تعادلی و رنج باقی ماند. برخلاف اینکه خودرویی‌ها با ثبت بیشترین ارزش معاملات صدرنشین شدند، اغلب نمادهای حاضر در این صنعت به جز «خبهمن» روند معاملاتی خوبی را نداشتند.

وی بیان کرد: در معاملات امروز اقبال با صنایع کوچک و متوسط بازار بود. به طور کلی پیش بینی می‌شود روند فعلی معاملات همچنان ادامه یابد و بورس تا پایان هفته معاملات خوبی را برای فعالان رقم بزند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه بورس در محدوده تعادلی قرار دارد و بازار کف‌های قیمتی جدیدی برای خود شناسایی کرده انتظار می‌رود روند تعادلی بورس بیش از پیش بهبود یابد و خریداران حضور فعالی در معاملات داشته باشند.

عصاری در پایان خاطر نشان کرد: شاخص کل در حال حاضر درگیر محدوده مقاومتی بین ۱۴۵۳ تا ۱۴۸۰ هزار واحد است. با توجه به گام حرکتی شاخص کل اصلاح عمیق دور از ذهن است و بیشتر انتظار داریم که تا پایان هفته روند رنج و استراحت را پیش بگیرد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا