بازارهای داخلی

پیش روی دلار در کانال ۲۷ هزار تومان

دلار که روز گذشته معاملات را  با قیمت ٢٧ هزار و ٧۴٠ تومان به پایان رساند، صبح امروز را با نرخ ٢٧ هزار و ٨٠٠ تومان آغاز کرد و در ادامه معاملات با افزایشی  ١١٠ تومان نسبت به روز گذشته  با نرخ ۲۷ هزار و ٨۵٠ تومان معامله شد. 

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ١٨٣ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۵٧ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ١٠۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣٧٠ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ٨٠ تومان را ثبت کرده است. 

همچنین یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴٧٧ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ٨١٠ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته یورو که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴١۴ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧۵٣ تومان برای فروش قیمت خورده بود که معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ٧٠ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٣٧۵ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ١٢٣ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٢٧ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمت ١٠٠ تومانی را نشان می‌دهد. یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ٧٣٣ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۴۴٧ تومان برای خرید قیمت خورده است؛ این در حالی است که در روز گذشته با نرخ  ۲۸ هزار و ۶١٧ برای فروش و ۲۸ هزار و ٣٣٢ برای خرید بود؛ که امروز افزایش قیمت ١١٠ تومانی  را نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا