بازارهای داخلی

وضعیت بازار خودرو پنجشنبه ۱۹ مردادماه

قیمت اکثرا خودروهای پرفروش داخلی امروز ثابت ماند. با این حال بررسی نمودار تغییرات قیمت خودرو نشان می‌دهد که در میان محصولات ایران خودرو  پژو پارس و پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۷  افزایش قیمت داشتند و شاهین سایپا نیز جهش قیمت نسبت به روز گذشته را ثبت کرده است.

جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش داخلی و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (هجدهم مردادماه) را می‌خوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۵ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۷۵ میلیون تومان است که ثابت مانده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو طی ۷ روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۳۰  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی ۶ روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۲۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته تغییر نکرده است اما طی ۷ روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۶۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۵۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است و طی ۷ روز گذشته ۱۵میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۶۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. این خودرو تقریبا دو ماه ونیم گذشته ۱۴۵ میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۷۸۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. این  مدل طی یک ماه و نیم گذشته ۱۲۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۷۵۵ میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته  ۵ میلیون ارزان شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۷۵ تومان قیمت خورده است که  ۵میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۶۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است و  طی دوماه و نیم  گذشته ۱۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۷۹۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی طی دو روز است. این خودرو طی۲۱ روز گذشته ۴۵ میلیون ارزان شده است و نسبت به خرداد ۱۷۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است و طی دو ماه گذشته ۲۴۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ثابت مانده است.  رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۳۰ میلیون تومان که ۵ میلیون گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۶۵ میلیونی شده است که طی سه روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۶۰میلیون تومان است که در دو روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۷۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. قیمت سمند سورن مدل ۱۴۰۲ پلاس بنزینی نیز ۵۸۵ میلیون تومان است که طی روز ۵ میلیون کاهش یافته است. سه مدل سمند یاد شده طی ۶ روز گذشته ۳۰ میلیون گران شدند.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده است اما در ۷ روز گذشته ۳۰ میلیون گران شده است. این خودرو هشتم خردادماه ۶۶۵ میلیون تومان بود و نسبت به امروز ۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۰۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است و در ۷ روز گذشته ۱۰ گران شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۷۰۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز  گذشته۵ میلیون افزایش پیدا کرده است اما در ۷ روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز  ۵۳۰ میلیون تومان است. این خودرو طی روز گذشته ۵ میلیون افزایش یافته است و در ۷ روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید وانت مدل ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۲۵ میلیون تومان است و  نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم با کاهش ۵ میلیونی حوالی ۲۵۵ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ امروز ثابت ماند و حوالی ۳۲۰میلیون تومان اعلام شد. این خودرو طی سه روز ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰  نیز بدون تغییر حوالی ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود  که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۳۰ میلیون تومان است که نسبت به  روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۳۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۴۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۵۰ میلیون است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۱۰ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز ثابت مانده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۵۵میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ گران شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۳۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای کاهش ۵ میلیونی طی دو روز گذشته است. قیمت این خودرو طی سه روز ۱۰ میلیون کاهش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا