مسکن

آپارتمان‌های مرکز تهران چند؟

مناطق مرکزی تهران بخاطر دسترسی خوبی که به اتوبان‌ها و حمل و نقل عمومی دارد و همچنین وجود اکثر مراکز دولتی و مراکز خرید متنوعی که در این محدوده قرار دارند، متقاضیان زیادی برای خرید خانه به این محله مراجعه میکنند. بنابراین در این گزارش به بررسی واحد های مرکزی تهران پرداخته‌ایم.

واحد آپارتمانی در محدوده سهروردی با سنی حدود ۱۵ سال و متراژ ۲۲۰ متر درحالی که این واحد ۳ اتاق خواب نیز دارد در روز های گذشته معادل ۳۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
همچنیم با سرمایه‌اس بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۵۸ متری با ۱ اتاق خواب را درحالی که سنی حدود ۲۸ سال دارد را خریداری کنید.

آپارتمان ۱۹ ساله دیگری در محدوده جیحون با متراژ ۶۴ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
همچنین با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان میتوانید واحد آپارتمانی ۵ ساله با زیربنای ۵۴ متری و ۱ اتاق خواب را در همین محدوده خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در محدوده فاطمی با متراژ ۷۱ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۹ سال از ساخت این واحد گذشته باشد در روز های گذشته با قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمان ۲۷ ساله‌ای در محدوده امیرآباد با متراژ ۱۳۶ متر و ۲ اتاق خواب را میتوانید با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۱ میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین با بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان میتوانید واحد آپارتمان ۳۰ ساله‌ای با متراژ ۸۰ متر و ۱ اتاق خواب را در محدوده یوسف‌آباد خریداری کنید.

آپارتمان‌های مرکز تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا