بورس

پیش بینی بورس فردا؛ صف خرید سنگین تر می شود؟

به زعم اغلب کارشناسان، با توجه به حجم و ارزش معاملات بورس امروز انتظار می‌رود روند مثبت بازار ادامه یابد و خریداران بالقوه بورس همچنان در معاملات حضور داشته باشند. با توجه به اینکه بورس امروز برخلاف انتظار متعادل معامله شد و صف فروش‌ها جمع‌آوری شد انتظار می‌رود روند معاملاتی بهتری در انتظار بازار سرمایه و سهامداران باشد.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: بورس امروز برخلاف انتظار اغلب تحلیلگران روند متفاوتی را رقم زد و در مداری تعادلی حرکت کرد. در ابتدای معاملات عرضه‌ها به نسبت بیشتر بود و با رسیدن به انتهای بازار تعادل در معاملات رونق یافت.

وی افزود: در معاملات امروز اقبال با سهام کوچک و متوسط بازار بود و خودرویی‌ها همانند روزهای گذشته معاملات خوبی را برای خود رقم زدند. به طور کلی در اغلب گروه‌ها شاهد خرید خوب سهامداران در بازه‌های منفی قیمتی سهام بودیم و صف فروش‌ها توسط عده‌ای از سهامداران جمع‌آوری میشد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد کف جدیدی برای بازار شناسایی شده و در کف‌های پایین قیمتی خریداران بالقوه‌ای برای صنایع مختلف وجود دارد.

وی بیان کرد: همچنان صنایع دارویی، زراعتی و حمل و نقل در سودآوری پیشرو بوده و با اقبال سهامداران همراه شدند. با توجه به حجم و ارزش معاملات بورس امروز به نظر می‌رسد بورس فردا روند معاملاتی بهتری داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا