ارز دیجیتال

بایننس مجریان قانون را در ردیابی جرایم کریپتو آموزش می دهد!

 با توجه به موارد مکرر سرقت در صنعت رمزارزها، بایننس، بزرگترین صرافی دنیای رمزارزها، یک سمینار آموزشی در مورد ارزهای دیجیتال و امنیت سایبری با آژانس‌های مجری قانون از فیلیپین برگزار کرد. مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، در مورد جلسه ۱۴ سپتامبر مربوط به سمینار فوق، توییت کرد و خاطرنشان کرد که این جلسه با همکاری مرکز تحقیقات و هماهنگی جرایم سایبری (CICC)، نمایندگان بانک مرکزی مرکزی فیلیپین (BSP) و اداره ملی تحقیقات (NBI) انجام شده است.

توییت مدیر عامل بایننس، CZ؛ “بایننس یک دوره آموزش ارزهای دیجیتال و امنیت سایبری با حضور آژانس‌های مجری قانون، نمایندگانی از مرکزی مرکزی فیلیپین (BSP) و اداره ملی تحقیقات (NBI) در کزون  (QUEZON) برگزار کرد”.

بایننس مجریان قانون را در ردیابی جرایم کریپتو آموزش می‌دهد!1

این آموزش به اعضای مجری قانون جرایم سایبری فیلیپین یک مرور کلی از فعالیت‌های ارزهای دیجیتال، جرایم سایبری مالی رایج، تکنیک‌های تحقیق، پیگرد قانونی و توسعه گزارش‌های پیگیری قانونی دیجیتال ارائه کرد. آنها همچنین یاد گرفتند که صرافی‌های رمزنگاری چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، چگونه تراکنش‌های رمزنگاری شده و دیگر عملیات معمول جرایم سایبری را را ردیابی کنند.

مری رز (Mary Rose Magsaysay)، معاون مدیر CICC و آرمل گونگونا (PCol. Armel Gongona)، معاون مدیریت گروه مبارزه با جرایم سایبری PNP، هر دو در کنار جارک یاکوبچک (Jarek Jakubcek)، رئیس اطلاعات و تحقیقات بایننس برای آسیا و اقیانوسیه در این سمینار حضور دارند. کنت استرن (Kenneth Stern)، مدیر کل و مدیر عامل شعبه بایننس در فیلیپین، گفت: «بایننس به طور فعال با دولت فیلیپین کار کرده است تا اطمینان حاصل کند که فیلیپینی‌ها برای پذیرش ارزهای دیجیتال از طریق کاهش خطرات در این بخش آماده هستند».

در جلسه استماع سنا ماه گذشته، استرن توصیه کرد که “مهم است که بر روی چند عنصر کلیدی شامل؛ AML، KYC، حفاظت از مصرف کننده، ایجاد چک‌ها و فرآیندها و کار با کارشناسان جهانی در جهت ایجاد امکان آموزش عموم برای درگیر کردن آنها در خطرات دارایی‌های رمزنگاری، تمرکز کنید”.

بایننس مجریان قانون را در ردیابی جرایم کریپتو آموزش می‌دهد!2

گزارش‌های بیشتر حاکی از آن است که بایننس مشتاقانه منتظر است تا مجوز ارائه‌ دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را از مقامات فیلیپین تضمین کند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا