اقتصادی

قیمت خودرو ۲۱ شهریور

قیمت ها در بازار امروز خودرو برخلاف تمامی انتظارها بدون تغییر ماند و رکود همچنان حرف اول را در بازار خودرو می زند. درحالیکه افزایش قیمت دلار و اخبار منفی احیای برجام انتظار افزایش قیمت امروز خودرو را در بازار ایجاد کرده بود، امروز برخلاف تمامی پیش بینی ها هیچ گروه خودرویی تغییر قیمت نداشت.

قیمت ایران خودرو

محصولات ایران خودرو که همیشه پای ثابت نوسانات قیمتی بودند و با هر اخباری چه از طرف برجام و چه از طرف روند آزادسازی واردات خودرو حداقل چند خودرو از این گروه دستخوش تغییر قیمتی می شد، امروز برخلاف روال، افزایش قیمت دلار و اخبار منفی برجام نتوانستند تغییری در قیمت محصولات ایران خودرو ایجاد کنند.

قیمت سمند که پس از انتشار اخبار مثبت برجام و آزادسازی واردات خودرو با ۱۰ میلیون کاهش به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده بود چند روزی است که روند کاهش خود را متوقف کرده و بر روی همین قیمت ثابت مانده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم که از کانال ۳۰۰ میلیونی خارج شده بود و در بازه ۲۹۵ تا ۳۰۰ میلیون نوسان می کرد از ابتدای هفته بدون تغییر قیمت معامله می شود.

قیمت سایپا

پراید۱۱۱ که در ابتدای شروع موج افزایش قیمت ها با چند افزایش پله ای و جزئی به بالای ۲۰۰ میلیون تومان رسیده بود و چند مدتی ۲۰۷ میلیون تومان هم معامله می شد با کاهشی اندک به ۲۰۲ میلیون تومان رسید و چند هفته ای می شود که بر روی همین قیمت ثابت مانده است

تیبا هاچبک هم که در اوج افزایش قیمت ها تا ۲۱۳ میلیون تومان معامله می شد و در نهایت بر روی قیمت ۲۰۷ میلیون تومان قیمت خود را ثابت کرده بود از ابتدای هفته با کاهشی ۲ میلیون تومانی به قیمت ۲۰۵ میلیون تومان رسید و فعلا بر روی همین قیمت ثابت مانده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا