ارز دیجیتال

قیمت اتریوم در مسیر بازگشت به ۲.۰۰۰ دلار است؟

قیمت اتریوم سیگنال‌های تلافی جویانه‌ا‌‌‌ی را نشان می‌دهد که می‎تواند منجر به افزایش قیمت بسیار قوی تر از حد انتظار شود. 

قیمت اتریوم تا کجا میتواند افزایش یابد؟

اتریوم در حال حاضر با قیمت ۱.۷۳۰ دلار معامله می‌شود که منجر به ایجاد یک محدوده تلفیقی با پتانسیل رشد در نزدیکی همین محدوده‌های قیمتی شده است. از زمان پایین ترین قیمت ۲۸ آگوست در ۱.۴۲۲ دلار، رمزارز بنیادی قراردادهای هوشمند، اتریوم ۲۰ درصد افزایش یافته است. وقتی از نظر تحلیل تکنیکالی عمیق بررسی کنیم، قدرت صعودی اساسی در نمودار این رمزارز وجود دارد که نشان می‌دهد، گاوهای نر در بازار تا زمانی که به اهداف بالاتر نرسند، از موقعیت خود رها نمی‌شوند.

نمودار قیمت اتریوم یک واگرایی صعودی بسیار ظریف را بین ۲۲ آگوست که قیمت‌ها نزدیک به ۱.۵۴۰ دلار و پایین ترین سطح آگوست در ۱.۴۲۲ دلار کاهش یافت، نشان می‌دهد. علاوه بر این، در میان حرکت روند صعودی فعلی، گاوها از میانگین متحرک نمایی ۸ روزه و میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه عبور کرده‌اند. بنابراین اکنون با تثبیت قیمت در بالای کانال روند صعودی (کانال مشکی رنگ در تصویر زیر) و موقعیت نمودار نسبت به اندیکاتورهای میانگین متحرک مذکور، یک محدوده PRZ طلایی، سپس یک سیگنال صعودی تولید کرده‌اند.

قیمت اتریوم در مسیر بازگشت به ۲.۰۰۰ دلار است؟

نمودار ۴ ساعته ETH/USDT.

با ترسیم ابزار پروجکشن فیبوناچی که سه نقطه‌ای مورد نیاز آن از پایین ترین سطح آگوست (قیمت ۱.۴۲۲)، انتهای اولین موج صعودی در کانال مذکور و دومین برخورد به کف کانال مذکور، احاطه شده است، متوجه خواهیم شد که سطح ۱.۸۰۰ دلار منطبق بر نسبت اصلی ۱۶۱.۸% ابزار فیبوناتچی فوق است. بنابراین با ترکیب این عوامل می‌توان گفت، اگر گاوها بتوانند حمایت خود را بالاتر از کانال روند صعودی حفظ کنند، ممکن است یک جهش به سمت ۱.۸۰۰ و به طور بالقوه ۲.۰۴۰ دلار در سطح ۲۶۱.۸ درصد فیبوی ترسیم شده، رخ دهد.

لازم به ذکر است، باطل شدن سناریوی روند صعودی فوق، مشروط به این است که ۱.۴۲۲ دلار در میان اقدامات آتی قیمت حفظ نشود و قیمت به زیر آن نفوذ کند. همچنین شکست در محدوده ۱.۶۰۵ دلار به سمت پایین، می‌تواند جزء شواهد اولیه نقض در روند صعودی فوق یا ایجاد اولین نوسان نزولی قبل از شروع رالی صعودی باشد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا