بازارهای داخلی

فرزند مسئولان را ول کنید؛ فکری به حال زندگی فرزندان مردم بکنید!

 روز گذشته مهدی عرفاتی ، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در توییتر نوشت: اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور ، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!» گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد .مسئولان مراقب گشت ارشاد باشند.

این موضوع جالب و البته عجیب به نظر می رسید؛ به خصوص آنکه در پایان آن، اشاره شد که مسئولان مراقب گشت ارشاد باشند! و سوال ما این است که آیا قرار است گشت ارشاد مسئولان به چنین موارد سطحی تقلیل داده شود؟ رفتن یا نرفتن فرزند یک مسئول از کشور، چه دردی از مردم دوا می‌کند؟ آیا تورم با این اقدامات کنترل می‌شود؟ آیا قیمت اجاره بهایی که سر به فلک کشیده و قیمت مسکنی که روز به روز افزایش می‌یابد، کنترل خواهد شد؟ آیا همه مشکلات کشور حل شده و تنها مانده اینکه فرزند کدام مسئول در کشور است و فرزند کدام نیست؟

بود و نبود فرزند مسئولان در کشور، چه تاثیری در مشکلات اساسی مردم خواهد داشت؟ چه زمانی قرار است دوره این اقدامات پوپولیستی و این چنینی پایان یابد و فکری به حال مشکلاتی شود که مانند خوره به زندگی مردم افتاده و رهایشان نمی‌کند؟

اگر قرار است گشت ارشادی را بیندازید، نگاهی به زندگی بازنشستگان داشته باشید؛ نگاهی به زندگی کارگران و کارمندان حداقلی‌بگیر؛ نگاهی به زندگی اجاره‌نشینانی که با ترس پایان قرارداد شوم یک ساله، صبح را شب می‌کنند و شب را صبح؛ بگذارید خلاصه بگوییم؛ اگر می‌خواهید گشت ارشاد راه بیاندازید، فررزندان مسئولان را رها کنید و این بار نگاهی به زندگی فرزندان مردم بکنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا