بازارهای خارجی

احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات۲۰۲۴ چقدر است؟

 پس از کشمکش‌هایی که در روند انتخابات رخ داد، چندین منبع معتبر در هفته گذشته گزارش کردند که دولت ترامپ پیروزی رئیس‌جمهور منتخب، جو بایدن را تایید کرده و اجازه داده تا روند انتقال قدرت به وی انجام شود.

در حالی که ترامپ و متحدانش همچنان پرونده‌های واهی خود را برای تقلب گسترده در انتخابات مطرح می‌کنند، به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور شکست خود را پذیرفته و چشم امید خود را به آینده دوخته است؛ آینده‌ای که ممکن است در سال ۲۰۲۴ دوباره شانس راه یافتن به کاخ سفید را پیدا کند.

آمار نظرسنجی جدید از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه نشان می‌دهد که اگر وی بخواهد کنترل حزب جمهوری‌خواه را در این چهار سال حفظ کند، به طور بالقوه از پشتیبانی بالایی برخوردار است.

نظرسنجی مشترک پولیتیکو و Morning Consult نشان می‌دهد که در صورت تصمیم برای کاندیداتوری مجدد در انتخابات ۲۰۲۴، تقریبا ۵۴درصد از پشتیبانی جمهوری‌خواهان را در اختیار دارد.

از بین نامزدهای دیگر، معاون رئیس‌جمهور، مایک پنس با ۱۲درصد، پسر ترامپ با ۸درصد و سناتور تد کروز با ۴درصد، در این نظرسنجی بودند.

ظاهرا از دیگر برنامه‌هایی که ترامپ در نظر دارد، شامل ایجاد یک سازمان رسانه‌ای برای رقابت با رسانه‌های برتر محافظه‌کار مانند فاکس نیوز و نیومکس است.

تحقیقات نیویورک تایمز و سایر رسانه‌ها نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور فعلی تا چه اندازه بدهی بالا آورده است. پس ایجاد یک رسانه پول‌ساز می‌تواند گزینه‌ای حیاتی‌تر برای دنبال کردن هدف ریاست‌جمهوری باشد.

در نمودار ارائه شده، درصد رای به نامزدهای جمهوری‌خواه آمریکا در سال ۲۰۲۴ توسط طرفداران این حزب را مشاهده می‌کنید؛

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا