تکنولوژی

۷۰ درصد از نام های کاربری تلگرام در اختیار ایرانی هاست!

با رزرو تعداد زیادی از نام‌های کاربری توسط تعداد معدودی از کاربران، تا چندی پیش کاربران جدیدی که می‌خواستند از این نام‌ها استفاده کنند، اغلب پاسخی دریافت نمی‌کردند و یا در نهایت مورد کلاهبرداری قرار گرفتند. خوشبختانه این وضعیت شروع به تغییر کرده است. در اواسط ماه آگوست‌ (ماه گذشته میلادی)، تلگرام تمام آدرس‌های عمومی مرتبط با کانال‌هایی را که در سال گذشته خالی یا غیرفعال بودند، برداشته و قرار است به تدریج ۹۹ درصد از این آدرس‌ها را این بار با محدودیت‌های الگوریتمی و مکان جغرافیایی اعمال شده مجدداً در دسترس عموم قرار دهد تا کاربران بیشتری، و نه فقط تعداد معدودی، بتوانند از آن بهره مند شوند.

در مورد نام‌های کاربری کوتاه با بالاترین ارزش، به نظر می‌رسد کارآمدترین و منصفانه‌ترین راه برای توزیع آنها، حراجی است. به این ترتیب، کسانی که این پیوندهای جذاب را به دست می‌آورند، انگیزه خواهند داشت تا از آنها به خوبی استفاده کنند و با محتوای اصلی در آدرس‌های t.me  قابل تشخیص، برای کاربران ما محتوای با ارزش ایجاد کنند.

شکی نیست کسانی که اقدام به ذخیره کردن تعداد زیادی اسامی کاربری در تلگرام می‌کردند، پس از این ناامید خواهند شد، اما این تغییر به نفع اکثریت قریب به اتفاق کاربران خواهد بود. تلگرام در بیانیه خود تاکید کرده است: ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم چگونه میلیون‌ها آدرس تلگرامی عالی احیا و به جمع جامعه بزرگ تلگرام افزوده می‌شوند.

نوشته های مشابه
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا