بورس

روز دل انگیز بورسی

 امروز پس از مدت‌ها شاهد افزایش تقاضا در اکثر نمادهای بازار بودیم؛ به بیان دیگر برخلاف روزهای دیگر که برخی نمادها مورد اقبال قرار می گرفتند، امروز کلیت بازار تقریبا معاملات مثبتی را پشت سر گذاشت؛ به ویژه در تایم پایانی بازار که این افزایش تقاضا به ویژه در نمادهای برجامی مشهود بود و بسیاری از نمادهای بانکی و خودرویی با افزایش تقاضا همراه شدند؛ نگاهی به قیمت پایانی و آخرین معامله آن ها نیز موید این افزایش تقاضا هست؛ جاییکه قیمت آخرین معامله آن ها بیش از قیمت پایانی ثبت شد.

شرایط امروز بازار در نهایت منجر شد تا بالاترین ارزش معاملات خرد از ابتدای تیر ماه ثبت شود؛ در معاملات امروز ارزش معاملات خرد به ۳هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان رسید.

امروز هم حقیقی‌ها بیش از ۸۱ میلیارد تومان وارد بازار کردند که  فرآورده های نفتی با ۵۴ میلیارد تومان ورود پول حقیقی بیش‌ترین اقبال را از سوی حقیقی‌ها داشتند. گروه اطلاعات و ارتباطات هم با ۴۰ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد.

در میان نمادهای معامله شده در بازار امروز،‌ استقلال با ۵۴، فولاد با ۱۸ و شپدیس با ۱۶ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی را ثبت کرد و های وب با ۳۲، فارس با ۲۷ و بپاس با ۱۸ میلیارد تومان هم شاهد بیش‌ترین خروج پول حقیقی بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا