ارز دیجیتال

اولین توییت مدیر عامل توییتر به صورت توکن NFT به فروش گذاشته شد

جک دورسی موسس و مدیر عامل توییتر، اولین توییت منتشر شده در فضای مجازی را به صورت یک توکن غیر قابل تعویض یاNFT به فروش گذاشت.

دورسی اولین توییت خود را که در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۰۶ ارسال کرده بود برای فروش در سایت Valubles قرار داد.

بالاترین مبلغ پیشنهاد شده برای خرید توییت جک دورسی تا زمان انتشار این خبر به ۳۶۳۰۰۰ دلار به صورت ارز دیجیتال اتر (ETH) رسیده است. این حراجی تا زمانی که او یکی از پیشنهادات خرید مطرح شده را قبول کند ادامه خواهد داشت. جک دورسی تا کنون تنها حمایت خود را از بیت کوین اعلام کرده بود. اما با این کار او حمایت خود از اتریوم و توکن های NFT را تا حدودی نشان می دهد.

فروش اولین توییت منتشر شده به صورت توکن NFT

در این وبسایت خرید و فروش توییت‌ها آمده است:

این توییت همچنان روی اینترنت و در توییتر موجود خواهد بود. در واقع چیزی که شما می‌خرید یک گواهی دیجیتالی از آن توییت است که توسط خالق آن امضا و تایید شده است.

کاربران می‌توانند قیمت‌های پیشنهادی خود را به صورت ارز دیجیتالی ETH در این سایت ارائه دهند.

لایو اینستاگرام ۱۳ اسفند؛ موضوع: توکن‌های NFT چیست و چرا موج بعدی بازار NFTها خواهند بود؟

توکن‌های NFT به سرعت محبوبیت زیادی در بین کاربران کسب کرده‌اند.حجم معاملات در بازارهای NBA Top Shot و OpenSea و Beeple سه بازار برتر مربوط به توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT در ماه فوریه روی هم‌رفته به ۳۴۲ میلیون دلار رسیده است. توییت‌ها و آثار هنری را می‌توان برای فروش به صورت توکن NFT درآورد و در بازارهای مرتبط به فروش رساند.

پس از این اتفاق CZ مدیرعامل بایننس نیز امروز (تاریخ ۶ مارس یا ۱۶ اسفند ۹۹) یکی از توییت های خود را برای فروش در این سایت قرار داد. او توییت اگر بیت کوین خود را زیر ‍۱۰۰۰۰ دلار فروخته اید به خود سیلی بزنید را برای فروش گذاشته است. و در توییتر خود بیان کرد منتظرم ببینم این توییت چه میزان ارزش دارد. قیمت های پیشنهاد شده برای این توییت cz را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا