ارز دیجیتال

رشد هزار درصدی درآمد سالانه صرافی FTX!

صرافی FTX در بین بسیاری از صرافی‌های رمزارزی بود که در سال ۲۰۲۱ و زمانی که

بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح خود رسیدند شاهد رشد بازار رمزارزها بود. طبق اسناد داخلی فاش شده، درآمد این صرافی به دلیل حضور گسترده مشتریان، مشارکت، حمایت مالی و سایر عوامل، در سال ۲۰۲۱، هزار درصد رشد کرد.

سی‌ان‌بی‌سی ادعا کرد که اطلاعات مالی حسابرسی شده سال ۲۱-۲۰۲۰ نشان می‌دهد که صرافی FTX  شاهد افزایش هزار درصدی درآمد بوده که از ۹۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ به ۱.۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

تفیک درآمدی صرافی FTX نشان می‌دهد که درآمد عملیاتی آن ۱۸۴۲.۸۵ درصد افزایش داشته و

و در سال ۲۱-۲۰۲۰ از ۱۴ میلیون دلار به ۲۷۲ میلیون دلار رسیده است.

همچنین این صرافی ارز دیجیتال نیز ۳۸۸ میلیون دلار درآمد خالص به دست آورده که نسبت به ۱۷ میلیون دلار سال گذشته ۲۱۸۲.۳۵ درصد افزایش داشته است.

همچینین گزارش شده است که صرافی FTX در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، ۲۷۰ میلیون دلار درآمد داشته است. با این حال سابقه این صرافی در دوره افول بازار رمزارز، هنوز فاش نشده است. علیرغم عملکرد درخشان سه ماهه اول، زمستان جاری ارزهای دیجیتال به دلیل سقوط‌های متعدد بازار، به احتمال زیاد بر مسیر رشد این صرافی تاثیر گذاشته است.

همچنین این گزارش ادعا می‌کند که FTX تا پایان سال ۲۰۲۱ دارای ۲.۵ میلیارد دلار پول نقد با حاشیه سود ۲۷ درصدی بوده است.

سی زد، مدیرعامل بایننس اخیرا نگرانی‌هایی را در مورد جیتر(jitters) مطرح کرده است، رویدادی که در آن خرید و فروش موجود به تعویق می‌افتد تا امکان انجام معاملات جدیدتر فراهم شود.

رشد هزار درصدی درآمد سالانه صرافی FTX!1

درحالی که سی زد، مدیرعامل بایننس صراحتا هیچ صرافی خاصی را در طول بحث مورد هدف قرار نداده است، اما جامعه رمزارز در توییتر فرض را بر این گذاشت که منظور آن FTX بوده است. او در توییتی اضافه کرد: “همه شما می‌دانستید و چیزی نگفتید. ما باید با بازیکنان بد بجنگیم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا