اقتصادی

بورس به دلار ۲۸ هزار تومانی هم قانع نیست

در حالی که با کاهش دلار به کانال ۲۸ هزار تومان انتظار می رفت که برجامی ها دوباره به روند صعودی خود بازگردند اما این اتفاق نیفتاد؛ هر چند که برجامی ها و به طور مشخص خودرویی و بانکی ها معاملات بهتری را نسبت به روز گذشته تجربه کردند اما نتوانستند همانند هفته گذشته به روند صعودی پر قدرت خود بازگردند. دلیل این موضوع را می توان رسیدن اکثر نمادهای برجامی به سقف کوتاه مدت دانست؛ نگاهی به نمودار نمادهای مهم خودرویی و بانکی نشان می دهد که طی چند روز گذشته،‌اغلب این نمادها به سقف کوتاه مدت خود رسیده اند؛ بنابراین به نظر می رسد که باید منتظر اصلاح زمانی یاقیمتی کوتاه مدت آن ها باشیم. مگر اینکه انتشار اخبار قوی تر برجامی منجر به حرکت صعودی قوی در این نمادها بشود.

در جریان معاملات امروز دوباره شاهد کاهش ارزش معاملات بودیم و ارزش معاملات خرد به حدود ۲هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسید. این برای دومین روز متوالی است که ارزش معاملات خرد دوباره به زیر ۳هزار میلیارد تومان رسید.

حقیقی ها در جریان معاملات امروز حدود ۲۷۵ میلیارد تومان از بازار خارج کردند؛ وامید با ۱۶، های وب با ۱۴ و فمراد با ۱۱ میلیارد تومان،‌بیش‌ترین خروج پول حقیقی در بازار امروز را ثبت کرد. در نقطه مقابل فخوز با ۶، سامان با ۵ و شپدیس با ۵ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی را ثبت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا