بازارهای خارجیتکنولوژی
موضوعات داغ

قیمت آیفون۱۲ در کشورهای مختلف چقدر اسـت؟

اپل به تازگی از نسل جدید گوشی‌های آیفون خود رونمایی کرده است. مدل‌های جدید، آیفون۱۲و ۱۲ Pro در تاریخ ۲۳اکتبر در دسترس خواهند بود و پیش‌فروش آنها از جمعه ثبت می‌شود

به گفته این سازنده، از ویژگی‌های جدید قابل توجه آن می‌توان به فناوری ۵G، تراشه سریع‌تر و بهبود دوربین حالت شبانه اشاره کرد. آیفون ۱۲ همچنین در قالب مینی جدید در دسترس است، در حالی که می‌توان مدل Pro را در بزرگترین سایز صفحه نمایش آن سفارش داد. هر دو سایز ویژه در تاریخ ۱۳نوامبر عرضه خواهد شد و پیش‌خرید آنها از ۶نوامبر آغاز می‌شود.

در ایالات متحده، آیفون۱۲ به صورت اقساط ۳۳دلار ماهانه به مدت دو سال در دسترس خواهد بود. برای سهولت مقایسه، قیمت مدل استاندارد بدون قرارداد، مبادله یا قفل سیمکارت و شامل مالیات فروش ایالت کالیفرنیا، ۹۴۳دلار است. با این وجود، قیمت آیفون۱۲ در ایالات متحده در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است.

گفتنی است که ژاپنی‌ها نیز از خوش‌شانس‌ترین مشتریان اپل هستند. در این کشور، مدل جدید آیفون با احتساب مالیات برای گوشی ۱۲۸ گیگابایتی آیفون۱۲، کمتر از ۹۵۰دلار، و آیفون ۱۲ Pro 64گیگابایتی کمی بیشتر از هزار و ۱۰۰دلار در دسترس است.

با این حال، مشتریان هندی، قیمت بسیار بالاتری را برای همین گوشی پرداخت می‌کنند. مدل اولیه برای آنها بیش از هزار و ۱۰۰دلار و مدل Pro هزار و ۶۳۶دلار آب می‌خورد.

در حالی که قیمت آیفون ۱۱ در بریتانیا و روسیه از بالاترین قیمت‌ها در جهان بود، در مقایسه، قیمت آیفون ۱۲ پایین‌تر است. در قاره اروپا، به عنوان مثال در آلمان و فرانسه، این بار بهای بیشتری پرداخت می‌شود.

در نمودار ارائه شده، قیمت آیفون۱۲ در کشورهای مختلف را مشاهده می‌کنید؛

قیمت آیفون۱۲ در کشورهای مختلف چقدر اسـت؟
قیمت آیفون۱۲ در کشورهای مختلف چقدر اسـت؟

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا