بازارهای داخلی

افزایش دو میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۷ / پژو تیپ سه در بازار چند قیمت می‌ خورد؟

اخبار جدید و عجیبی از قانون واردات خودروهای سواری به گوش می رسد و در پی اظهارات اخیر مبنی بر اینکه قانونی برای منع واردات وجود ندارد و شورای تشخیص مصلحت نظام هم دخالت در موضوع واردات خودرو را رد کرده است، بار دیگر و با بازگشت احتمال واردات خودرو بازار شاهد روندی با ثبات بود و باید صبر کرد و دید که چه سرنوشتی در انتظار خودروهای وارداتی و همچنین بازار خودرو در میان این حجم از اخبار ضد و نقیض، است

در معاملات امروز پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، در مدل ۱۴۰۱ ،با توجه به ۲ میلیون افزایش در روز چهارشنبه و ثبات قیمتی امروز، ۳۸۶ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۰، امروز هم ۲ میلیون گران شد به قیمت ۳۷۰ میلیون تومان رسید. در نسخه اتوماتیک و سقف شیشه با سال تولید ۱۴۰۰ این خودرو این خودرو با نوسان های متعدد در آخر هفته به قیمت ۵۳۵ میلیون تومانی رسید.

۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱، کماکان ۲۷۸ میلیون تومان معامله می شود و نسبت به روزهای گذشته تغییر قیمتی نداشته است اما در مدل  ۱۴۰۰ این خودرو که در آخرین روز معاملات هفته گذشته با افزایش های متوالی به قیمت ۲۷۰ میلیون رسیده بود با ۲ میلیون افزایش دیگر به قیمت ۲۷۲ میلیون تومانی رسید. نسخه تیپ ۵ این خودرو در هر دو نسخه آپشنال و کم آپشن بدون تغییر قیمت به ترتیب ۳۳۰ و ۳۲۰ میلیون تومان معامله می شوند. ۲۰۶ تیپ ۳ هم که چند روزی است در نسخه پاناروما به لیست محصولات ایران خودرو اضافه شده و به قیمت ۱۸۱ میلیون تومان در کارخانه ارزش گذاری شده و بسیاری قیمت حدودی در بازار، برای این خودرو را حدود ۳۱۰ میلیون تومان تخمین می زنند، اما باید منتظر ماند و دید پس از ورود به بازار چه قیمتی برای این خودرو تعیین می شود.

رانا پلاس هم مطابق روزهای گذشته در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت باقی ماند و به ترتیب ۲۷۰ و ۲۸۲ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۱، چند روزی است که تغییری در قیمتش نداشته و ۲۷۳ میلیون تومان معامله می شود و در نسخه ۱۴۰۰ پس از نوسان های فراوان به همان ۲۶۵ میلیون تومان روزهای گذشته رسید.

قیمت پژو پارس LX در مدل ۱۴۰۱، پس از افزایش ۳ میلیونی تومانی در چهارشنبه، امروز بدون تغییر قیمت بود و همان ۳۵۳ میلیون معامله می شود. در نسخه ۱۴۰۰ هم این خودرو چند روزی می شود که ثبات قیمتی داشته و بر روی ۳۳۵ میلیون تومان ثابت مانده است. در نسخه ساده هم این خودرو با ثبات قیمتی همراه بود و همان ۲۸۰ میلیون معامله شد.

دنا معمولی هم در نسخه ۱۴۰۱ هم تغییر قیمتی نداشت و همان ۳۷۲ میلیون تومان چهارشنبه معامله شد،در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو همانند مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت ۳۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تغییری در قیمتشان نداشتند و به ترتیب ۵۳۵ و ۵۵۰ میلیون تومان معامله می شوند . نسخه های دستی این خودرو هم در مدل های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کماکان مانند هفته های گذشته بدون تغییر قیمت، ۳۹۷ و ۴۱۲ میلیون تومان معامله شدند

شاهین هم مدت هاست که در مدل G بدون تغییر و ۳۴۰ میلیون معامله می شود.

پراید هم در مدل ۱۱۱ پس از افزایش چند میلیونی در روزهای گذشته بدون تغییر قیمت همان ۱۸۸ میلیون می شود. نسخه ۱۳۱ پراید اما ۱ میلیون تومان افزایش داشت و به قیمت ۱۷۲ میلیون تومان معامله شد. تیبا هم مانند روزهای گذشته در هر دو نسخه صندوقدار و هاچبک بدون تغییر، به ترتیب ۱۷۰ و ۱۸۳ میلیون تومان معامله شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا