بازارهای داخلی

فروش خودروهای چینی به قیمت نمایندگی

جدیدترین ثبت نام بهمن موتور پس از اعلام قیمت جدید خودروهای مونتاژی آغاز شد. در این راستا شرایط فروش فوری ۳ شاسی بلند چینی (فیدلیتی پرایم تیپ ۲و ۱، دیگنیتی پرایم) ، کارا  (تک و ۲ کابین ) و ون اینرودز اعلام شده است. در ادامه شرایط ثبت نام بهمن موتور ۱۴۰۲ را می خوانید.

قیمت فروش خودرو بهمن موتور

NORMAL

شرایط ثبت نام بهمن موتور ۱۴۰۲

در اطلاعیه فروش فوری بهمن موتور آمده است: متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه خودروهای بهمن موتور در طرح یکپارچه عرضه خودرو بر مبنای فرآیند نوبت دهی (طرح عادی) می‌توانند برای انجام مراحل تکمیل وجه اقدام کنند. بر این اساس تمامی مشتریانی که بر اساس اولویت اعلام شده از سوی وزارت صمت موعد تحویل خودروی آنها مرداد۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند وجه خود را تکمیل کنند. بهمن موتور این محصولات را هفته آخر مرداد تحویل می‌دهد و مدل این خودروها سال۱۴۰۲ خواهد بود.

سایت ثبت نام بهمن خودرو فیدلیتی، دیگنیتی پرایم، کارا و ون اینرودز

نحوه واریز وجه بهمن موتور آنلاین است و صرفا از طریق سایت فروش خودرو بهمن موتور به آدرس http://bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

مهلت تکمیل وجه بهمن موتور ۱۴۰۲

متقضیان برای تکمیل ثبت نام فیدلیتی، دیگنیتی پرایم، کارا و ون اینرودز تا ساعت شانزده روز ۲۷تیر ماه فرصت دارند به سایت فروش خودرو بهمن موتور مراجعه کنند. مهلت واریز وجه سامانه یکپارچه برای این خودروها از ۲۱ تیر آغاز شده است. برای برندگان سامانه یکپارچه که در طرح فروش بهمن موتور شرکت کرده بودند نیز پیامک واریز وجه ارسال شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا