مسکن

برای اجاره خانه دو خوابه در نارمک چقدر باید پول پرداخت کرد؟

اگر قصد اجاره یک خانه دو خوابه در نارمک را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه دو خوابه در نارمک با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک خانه ۱۱۲ متری در نارمک را دارید، یک واحد ۳۰ ساله که دو اتاق خواب دارد را با رهن ۲۵۰ میلیونی و اجاره ۱۲ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در نارمک هستید می‌توانید یک خانه ۸۵ متری که دو اتاق خواب و انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با پول پیش ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۲۱ میلیون تومانی در نارمک کرایه کنید.

همچنین باز یک واحد دیگری که ۸۵ متری است و دو خوابه و پارکینگ،انباری دارد را با رهن کامل ۷۵۰ میلیون تومانی در نارمک برای اجاره قیمت گذاری شده است.

اگر به دنبال یک واحد دیگری در نارمک با متراژ ۷۰ متر در حالی که ۲۴ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۱۱ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در خانه دو خوابه در نارمک هستید باز یک واحدی با متراژ ۶۱ متر که انباری،آسانسور دارد را با رهن کامل ۶۰۰  میلیون تومانی در نارمک کرایه کنید.

اگر به دنبال خانه بزرگ تر هستید باز یک واحد دو خوابه در نارمک با متراژ ۱۰۷ متر که انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان در نارمک قیمت گذاری شده است.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه دو خوابه در نارمک به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه دو خوابه در نارمک
محلهمتراژمشخصاتسال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان)
 نارمک۱۱۲۲خوابه۱۳۷۲۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰
 نارمک۸۵۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور۱۳۸۵۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰
 نارمک۸۵۲خوابه،پارکینگ،انباری۱۳۷۵۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
 نارمک۷۰۲خوابه،انباری،آسانسور۱۳۸۸۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰
 نارمک۱۰۷۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور۱۴۰۰۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
 نارمک۶۱۲خوابه،انباری،آسانسور۱۳۹۴۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
 نارمک۹۰۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور۱۴۰۰۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
 نارمک۸۳۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور۱۳۸۳۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در نارمک برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا