مسکن

آپارتمان‌های ۱۲۰ متری مرکز تهران چند؟

مناطق مرکز تهران مثل جهاد، فاطمی، بلوار کشاورز، میدان انقلاب و ولیعصر مناطقی پر‌طرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی، پزشکی، آموزشی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۱۲۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

اگر‌ قصد خرید واحدی در میدان‌ انقلاب دارید می‌توانید واحدی ۱۲۰ متری درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ اتاق خواب دارد را با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر با سنی معادل ۳۰ سال در محله فاطمی با متراژ ۱۱۷ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۲۰ متری در امیرآباد با توجه به اینکه ۱۴ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ اتاق خواب دارد، در روزهای گذشته معادل ۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر علاقه به واحد های نوساز دارید، می‌توانید واحدی ۱۱۵ متری در یوسف‌آباد همراه با ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۳۰ ساله در جهاد با متراژ ۱۲۰ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در میدان‌ولیعصر را دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی ۱۲۰ متری که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین اگر واحدی ارزان‌تر در این محله می‌خواهید، می‌توانید واحدی ۱۱۵ متری که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد را با مبلغی معادل ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۳ خوابه در بلوار کشاورز، با متراژ ۱۲۰ متر و با توجه به ۹ ساله بودن سازه، قیمتی معادل ۷ میلیارد تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود

آپارتمان‌های ۱۲۰ متری مرکز تهران چند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا