کسب و کار

حقوق بازنشستگان فردا تعیین تکلیف می شود؟

شاید امسال، سال بازنشستگان نبود؛ حقوق بازنشستگان از همان ابتدای سال با اما و اگرهای بسیای همراه بود؛ در سه ماهه اول سال که اصلا افزایش حقوقی صورت نگرفت و پس از آن نیز مبلغ حقوق اعتراضات زیادی را از سوی اقشار مختلف بازنشستگان به همراه داشت؛ تنها پاسخ بازنشستگان هم وعده بود و وعده.

حدود دو هفته پیش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، به اقتصاد آنلاین گفته بود که بازنشستگان نگران افزایش حقوق نباشند و افزایش حقوق بازنشستگان براساس آنچه که ابلاغ شود، انجام خواهد شد.

اما داستان از جایی برای بازنشستگان بیشتر حائز اهمیت شد که قالیباف هفته گذشته اعلام کرد که مصوبه دولت در مورد افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان از ۷ روز دیگر بی‌اثر است و دولت باید مصوبه جدیدی را در دستور کار قرار دهد. 

حالا این فرصت هفت روزه به پایان رسیده و هنوز خبر خاصی نیست؛ هرچند نمایندگان معتقد هستند که افزایش حقوق بازنشستگان باید براساس افزایش هزینه های زندگی صورت گیرد، اما هنوز نکته‌ای در مورد افزایش حقوق بازنشستگان و تکلیف حقوق آنان مشخص نشده است و باوجود اینکه سال به نیمه خود می‌رسد، هنوز بسیاری از بازنشستگان در انتظارند تا ببینند بالاخره تکلیف حقوقشان چه خواهد شد. 

حال باید دید در روزهای آینده خبری از سوی دولت و مجلس در مورد افزایش حقوق بازنشستگان اعلام می‌شود یا نه.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا