بورس

شاخص کل برنگشت!


در نیمه اول معاملات امروز شاخص کل با افت حدود ۵هزار واحدی همراه شد و تا سطح یک میلیون و ۴۹۳هزار واحد عقب نشینی کرد؛ این در حالی است که انتظار می‌رفت شاخص در معاملات امروز کانال یک میلیون و پانصد هزار واحدی را پس بگیرد. فولاد با دو هزار و ۵۲۸ واحد بیش‌ترین تاثیر مثبت را بر بازار داشته و از افت بیش‌تر شاخص جلوگیری کرد.فارس با ۸۷۰، شپنا با ۶۲۷ و شتران با ۵۶۱ بیش‌ترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

شاخص هم‌وزن هم با افزایش سه هزار و ۵۶۵ واحدی تا ارتفاع ۴۱۲ هزار و ۲۶۶ واحدی کاهش پیدا کرد.

شاخص فرابورس هم افت حدود ۱۴۳ واحدی را ثبت کرده که آریا با ۵۴، شاوان با ۱۷ و غصینو با ۷ واحد بیش‌ترین تاثیر منفی و بپاس با ۵ واحد بیش‌ترین تاثیر مثبت را داشته‌اند.

در نیمه اول معاملات امروز باز هم شاهد ارزش پایین معاملات خرد و همچنین خروج پول حقیقی بودیم؛ به گونه‌ای که تا ساعت ۱۱ ارزش معاملات خرد تنها به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده و ۳۶۹ میلیارد تومان پول از توسط حقیقی‌ها خارج شده است.

فولاد با ۲۸ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی را ثبت کرده‌است و در نقطه مقابل بپاس با خروج ۶۱ میلیارد تومان پول حقیقی قرار دارد.

گروه فلزات اساسی به واسطه معاملات فولاد بیش‌ترین ورود پول حقیقی را ثبت کرد و در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی و همچنین بانک و مرسسات اعتباری بیش‌ترین خروج پول حقیقی را شاهد هستیم.

Map
shakhes

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا