ارز دیجیتال

یک شرکت رمزارزی دیگر ورشکسته شد!

صرافی ارز دیجیتال ویاگر دیجیتال Voyager Digital، به دنبال تعلیق کلیه برداشت‌ها و معاملات در هفته گذشته، درخواست محافظت از ورشکستگی را ارائه کرده است.

این امر به دلیل نوسانات اخیر در محیط دارایی‌های دیجیتال و به ویژه به دلیل بدهی‌های صندوق سرمایه‌گذاری تامینی ارزهای دیجیتال، Three Arrows Capital بوده که اخیرا اعلام ورشکستگی کرده است.

صرافی ارز دیجیتال ویاگر که در تورنتو لیست شده، پس از فروپاشی Three Arrows Capital اعلام ورشکستگی کرده است. روز سه‌شنبه، این صرافی در خواست محافظت از ورشکستگی بخش ۱۱ را ثبت کرده است.

استفان ارلیش، مدیر اجرایی ویاگر، گفت: “این سازماندهی مجدد جامع بهترین راه برای محافظت از دارایی ها در پلتفرم و به حداکثر رساندن ارزش برای همه ذینفعان از جمله مشتریان است.”ویاگر دیجیتال، بیش از ۶۵۰ میلیون دلار به دلیل وام دادن به Three Arrows Capital، سرمایه گذار شکست خورده ارزهای دیجیتال متحمل ضرر شده بود.

در بیانیه مطبوعاتی، استفان ارلیش افزود: “در حالی که من به آینده امیدوارم، نوسانات طولانی مدت و سرایت در بازارهای رمزنگاری در چند ماه گذشته و همچنین مشکلی که برای Three Arrows Capital پیش آمد، باعث شده اقدامی جدی و قاطعانه در مورد ویاگر اتخاذ کنیم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا