بازارهای داخلی

تاریخ قرعه کشی جدید خودرو مشخص شد اما واردات همچنان بلاتکلیف!

 پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که هفته گذشته با ۳ میلیون کاهش قیمت همراه بود و ۳۰۱ میلیون معامله می شد این هفته با ۲ میلیون افزایش به ۳۰۳ میلیون تومان رسید و تا آخر هفته بر روی همین قیمت ماند. قیمت مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم در بازار بدون تغییر بود و همان ۲۹۳ میلیون تومان هفته گذشته معامله شد. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما هم که هنوز در بازار بازار عرضه نشده و قیمت کارخانه ای آن حدود ۱۸۱ میلیون تومان است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در نسخه فول با جهشی ۵ میلیون تومانی در ابتدای هفته به قیمت ۳۶۰ میلیون تومانی رسید و تا آخر هفته بر روی همین قیمت ماند.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای در مدل ۱۴۰۱ که که هفته های گذشته نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته بود در این هفته تغییری در قیمت خود نداشت و این خودرو بدون  تغییر همان ۴۱۰ میلیون تومان معامله شد.

این خودرو در نسخه دنده ای با سقف فلزی که همانند نسخه پانورامای خود برخلاف هفته های گذشته تغییرات قیمتی نداشت این هفته را بدون تغییر با همان قیمت ۳۹۷ میلیونی هفته گذشته به پایان برد.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ که هفته گذشته با کاهشی ۲ میلیونی به ۶۰۸ میلیون تومان رسیده بود با ۲ میلیون افزایش در این هفته به همان قیمت ۶۱۰ میلیونی هفته های گذشته بازگشت.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس در هر دو نسخه دوگانه سوز و تک سوز بدون تغییر این هفته را با قیمت های ۳۱۰ و ۲۹۵ میلیونی به پایان بردند.

پژو پارس ال ایکس هم این هفته بدون نوسان قیمت با همان قیمت ۳۷۴ میلیونی معاملات این هفته را به پایان برد.

مدل جدیدتر و به روز این خودرو امسال توسط ایران خودرو رونمایی شد؛ یعنی ای ال ایکس تیوفایو در کارخانه قیمتی معادل ۲۱۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان دارد. پس از عرضه این خودرو در بازار از اواسط خرداد ماه به طور میانگین ۴۳۵ میلیون تومان معامله می شود و این هفته بدون تغییر ۴۲۵ میلیون تومان معامله شد.

سمند ال ایکس که برخلاف روند افزایشی هفته گذشته این هفته با کاهشی ۲ میلیون تومانی به قیمت ۳۰۲ میلیون تومان معامله شد.

پراید هم در نسخه ۱۱۱ و نسخه ۱۳۱ همانند هفته گذشته از خودروهای بدون تغییر قیمت در بازار این هفته بود. این دو مدل خودرو در این هفته به ترتیب ۲۰۴ و ۱۸۳ میلیون تومان معامله شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا