اقتصادی

وضعیت بازار خودرو دوشنبه ۲۴ مهر

حباب قیمت خودرو که تحت تاثیر جنگ شکل گرفته بود پس از یک هفته ترکید و نمودار بازار خودرو دوباره نزولی شد. قیمت دلار امروز دوشنبه دوباره به کانال ۴۰هزارتومانی نزدیک شده است و قیمت لحظه ای دلار هم‌اکنون ۵۲هزارو۲۵۰تومان است. قیمت خودروهای پرفروش نیز به تبعیت از این روند امروز کاهشی شده است. بررسی قیمت محصولات ایران خودرو نشان می‌دهد که قیمت پژو پارس و تارا رکورد ریزش قیمت را زدند و در یک روز تا ۲۰ میلیون هم ارزان شدند. قیمت خودروهای سایپا نشان می‌دهد که ساینا و کوییک در صدر کاهش قیمت قرار دارند.

در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش ایرانی (تغییرات آن نسبت به روز گذشته ۲۳مهرماه) را بخوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۴۸۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت است اما طی یک هفته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۱۵ میلیون تومان است که ثابت مانده است اما طی ۷ روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۷۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است که ثابت مانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۵۰ میلیون تومان است که نسبت روز گذشته ۵ میلیون تغییر کرده است اما طی ۷ روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۶۰ میلیون تومان است که نسبت روز گذشته ثابت است. این خودرو تقریبا طی سه ماه گذشته ۱۵۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این ۷۸۵میلیون تومان است که تغییر نکرده است. این مدل طی سه ماه گذشته ۱۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۵۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون پایین آمده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۷۰ تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون و دو روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای ۱۴۰۲ هم به ۶۶۰میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است و طی سه ماه گذشته ۱۴۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۰۵ میلیون تومان رسیده است که به معنای ریزش ۵میلیونی نسبت به روز گذشته و ۱۵ میلیونی طی دو روز است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۲۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۸۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است اما طی سه ماه گذشته ۲۰۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۳۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۵۰ میلیون تومان که نسبت به روز گذشته ۵ و دو روز گذشته ۱۵میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱هم ۴۷۵ میلیونی شده است که طی یک روز گذشته ۵ و دو روز ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱حوالی ۵۵۰میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۳۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۶۰ میلیون تومان است شده است که ۵ میلیون یک روزه ارزان شده است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۲۰ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۰۰ میلیون تومان شده است و نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. این خودروی پرفروش طی روز گذشته تغییر قیمت نداشته است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۶۴۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۲۰میلیون ارزان شده است. این مدل گرانترین پژو پارس است. این خودروی پرفروش طی روز گذشته تغییر قیمت نداشته است.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۴۰ میلیون تومان است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم حوالی ۲۶۰ میلیون تومان به روزرسانی شد. این خودرو طی روز گذشته ثابت ماند اما طی ۶ روز ۱۴ میلیون بالا رفته است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند و ۳۳۵میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است و حوالی ۳۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که ۵ میلیون طی روز گذشته ارزان شده است.

قیمت ساینا S اتوماتیک نیز ۳۹۵ میلیون تومان شده است که ۵ میلیون طی روز گذشته ارزان شده است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۳۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای Rمدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت کوییک SR دنده ای نیز به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۴۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارازن شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۴۵ میلیون است که ثابت مانده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۳۰ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به ۷روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۸۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت است اما طی ۷ روز ۱۰ میلیون بالا رفته است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای ثابت است اما طی ۴۰ روز گذشته ۳۵ میلیون گران شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا