مسکن

آپارتمان های ۴۰ متری شرق تهران چند؟

محله های شرقی تهران از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های پایتخت هستند. مسکن در شرق تهران نسبت به مناطق شمالی و غربی قیمتی متعادل‌تر دارد. در این گزارش خانه‌های ۴۰ متری این منطقه را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

شرق تهران بر اساس نوع مدرن خیابان‌بندی پایه‌سازی و ساخته شده است. تهران‌نو هم از همین نظم هندسی بهره برده و از جایی که دسترسی مناسب به حمل و نقل عمومی‌ دارد، این منطقه مورد توجه اکثریت خریداران خانه قرار گرفته است.

ارزش واحدی ۴۵ متری در این منطقه که ۱۳ ساله باشد و تک خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان برآورد شده است.

آپارتمان دیگری که نوساز است و ۲ خواب دارد در همین منطقه به قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این واحد ۴۵ متری است.

در نارمک که از مناطق معروف شرقی تهران است، برای خرید آپارتمانی ۷ ساله با ۴۳ متر‌ متراژ و ۱ خواب، به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در تهران پارس شرقی، واحدی ۴۵ متری با یک خواب که ۱۹ سال عمر داشته باشد، در روزهای اخیر با مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

واحدی ۱۹ ساله در مجیدیه که تک خوابه است و ۴۰ متر‌ متراژ دارد، ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در نیروهوایی یک آپارتمان ۴۴ متری با ۲۶ سال سن و ۱ خواب، ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان ارزش دارد.

در پیروزی نیز که از دیگر‌ مناطق شرقی تهران است، بودجه لازم برای خرید واحدی ۴۰ متری با ۱ خواب و ۱۰ سال سن، حدود ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ۴۰ متری شرق تهران چند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا