بازارهای داخلی

بلاتکلیفی قیمت‌ها در بازار خودرو

پژو ۲۰۶ امروز هم در ادامه ثبات قیمت خود، بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹، که دیروز ۵ میلیون تومان گران شده بود، امروز بدون تغییر همان ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما هم بدون تغییر، ۴۱۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰، با توقف روند رو به رشد قیمت، امروز بدون تغییر ماند و ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ هم از دسته خودروهایی است که امروز روند افزایش قیمت آن متوقف شده است و ۴۰۱ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی با ۳ میلیون تومان افزایش همراه بود و ۲۹۰ میلیون معامله می شود. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز، بدون تغییر قیمت ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ امروز با ۲ میلیون کاهش ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷  برخلاف افزایش قیمتی دیروز، بدون تغییر بود و ۳۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ هم با بازگشت به روند صعودی و ثبت ۱۰ میلیون افزایش دیگر همانند روز گذشته، ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX که در میان خودروهای بدون استاندارد کنار تیبا قرار گرفت، در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر همان ۳۰۵ میلیون تومان دیروز قیمت خورد. 

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ امروز بدون تغییر بود و ۴۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم بدون تغییر ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

تارا اتوماتیک ۵ میلیون تومان کاهش داشت و ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای اما بدون تغییر همان ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون افزایش ۳۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت محصولات ایران خودرو 8 خرداد

پراید ۱۱۱ همچنان بدون تغییر است و ۲۰۳ میلیون تومان قیمت خورد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۲ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ با ثبت ۳ میلیون کاهش ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو شاهد ۲ میلیون تومان کاهش دیگر بود و ۲۲۲  میلیون تومان معامله شد.

سایناEX دنده ای هم بدون تغییر ۲۱۸ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک امروز هم بدون تغییر قیمت، ۲۰۵ میلیونی ماند. نسخه صندوقدار هم بدون تغییر ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون کاهش همراه بود ۳۹۰ میلیون تومانی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا